•Ο Γερμανός έσπασε το σερί κακοτυχίας παίρνοντας την 1η του νίκη
•Ο Γουέμπερ ολοκλήρωσε το θρίαμβο της Red Bull
Με μια εκπληκτική εκκίνηση ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατάφερε παρότι εκκινούσε τρίτος, να στρίψει πρώτος. Ο Γερμανός πέρασε το συμπατριώτη του Νίκο Ρόσμπεργκ και κόλλησε πίσω από τον teammate του και poleman Μαρκ Γουέμπερ. Στο τέλος της ευθείας βγήκε από την εσωτερική φρέναρε οριακά οι δυο Red Bull διέσχισαν δίπλα δίπλα όλο το σικέιν με το Φέτελ να έχει την καλή γραμμή και να βγαίνει μπροστά στην έξοδο της 2ης στροφής.
Από κει μέχρι το φινάλε ο αγώνας εξελίχθηκε χωρίς απρόοπτα για το Γερμανό. Ο Γουέμπερ τον ακολουθούσε αλλά σε καμία περίπτωση δε φάνηκε να έχει τη διάθεση ή τη δυνατότητα να απειλήσει.
Πίσω τους ακολουθούσαν σε μεγάλη απόσταση οι Ρόσμπεργκ και Κουμπίτσα.
Μεγάλη μάχη δόθηκε για την 5η θέση. Ο Χάμιλτον που ήταν 20ος έκανε μια απαράμιλλη προσπάθεια και ανέβηκε μέχρι την 2η θέση προτού αλλάξει ελαστικά.
Μετά το pit stop βρέθηκε κολλημένος πίσω από το Σούτιλ στην 6η θέση. Ο πεισματάρης Γερμανός κράτησε τη θέση του μέχρι το τέλος παρότι ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος: «Ήταν πιο γρήγορος στην ευθεία και υπεράσπιζε έξυπνα τη θέση του στην είσοδο των στροφών» παραδέχτηκε μετά το τέλος του αγώνα ο Βρετανός.
Ο teammate του Χάμιλτον που εκκινούσε από τη 17η θέση έδωσε μάχη για την 7η θέση με τις Ferrari. Ύστερα από αρκετή ώρα πίεσης ο Μάσα βρήκε τρόπο να περάσει το Μπάτον αλλά ο Αλόνσο τα βρήκε σκούρα.
Ο Ισπανός είχε πρόβλημα με το κιβώτιο από την εκκίνηση και ρίσκαρε στο τέλος βουτώντας στα φρένα στο τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμού. Αποτέλεσμα ήταν να σπάσει ο κινητήρας: «Καλύτερα που συνέβη αυτό σήμερα που ήμουν 9ος παρά να γινόταν όταν ήμουν πρώτος που θα κόστιζε 25 βαθμούς».
Γεγονός όμως είναι ότι ο Αλόνσο έχασε την πρωτοπορία στη βαθμολογία από το Μάσα εάν τερμάτιζε 9ος θα την διατηρούσε.
Επόμενος αγώνας το Κινέζικο GP στις 18/4.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου