Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδος κ. Παναγιωτόπουλος Γιώργος, με αφορμή την παραίτηση της κ. Ελευθερίας Κρούπη για λόγους συνταξιοδότησης, ανέθεσε την άσκηση καθηκόντων του Προϊσταμένου Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας στην κ. Μαριάνθη Κοταδάκη, σχολική σύμβουλο ΠΕΟ6 (Αγγλικών). Σχετικά με την ανάληψη των καθηκόντων της κ. Κοταδάκη ο κ. Παναγιωτόπουλος δήλωσε: «Η ευσυνειδησία της κ. Κοταδάκη, η εκπαιδευτική της διαδρομή και το παιδαγωγικό της έργο αποδεικνύουν τη θετική της συμβολή στο χώρο της εκπαίδευσης. Είμαι σίγουρος, ότι και από τη θέση αυτή, θα ανταποκριθεί πλήρως στα καθήκοντά της. Εύχομαι να έχει δύναμη, υγεία και καλή συνέχεια στο έργο της».
Συνοπτικό βιογραφικό της κ. Μαριάνθης Κοταδάκη
Η Μαριάνθη Κοταδάκη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1961. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη διδακτική της Αγγλικής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Μετά από διδακτική υπηρεσία σε στρατιωτικές σχολές και σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, επιλέχθηκε Σχολική Σύμβουλος της Αγγλικής Γλώσσας το 2002 και υπηρετεί μ’ αυτήν την ιδιότητα ως σήμερα με έδρα την Πάτρα. Διατέλεσε μέλος της διοικούσας επιτροπής του διεθνούς οργανισμού ICC (European Language Network) για τρία χρόνια, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και συντονίστρια του Γραφείου Ι.Π.Ο.Δ.Ε. Πατρών. Έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια σε εθνικά και διεθνή συνέδρια καθώς επίσης σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών και το 2006 βραβεύτηκε με το Ευρωπαϊκό Σήμα Γλωσσών ως μέλος της επιστημονικής ομάδας του προγράμματος «Η διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών: Ένα μοντέλο επιμορφωτικού προγράμματος για εκπαιδευτικούς». Είναι επιμορφώτρια στα Π.Ε.Κ. Πατρών και πολλαπλασιάστρια του θεσμού του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας σε ειδικευμένα επιστημονικά περιοδικά και έχει δημιουργήσει ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό και ηλεκτρονικό επιστημονικό περιοδικό για εκπαιδευτικούς της Αγγλικής τα οποία αναρτώνται στον ιστότοπου (www.westenglish.weebly.com) και το ιστολογίο (www.englishstaffroom.blogspot.com) που έχει δημιουργήσει για τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.
Συνοπτικό βιογραφικό της κ. Μαριάνθης Κοταδάκη
Η Μαριάνθη Κοταδάκη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1961. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη διδακτική της Αγγλικής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Μετά από διδακτική υπηρεσία σε στρατιωτικές σχολές και σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, επιλέχθηκε Σχολική Σύμβουλος της Αγγλικής Γλώσσας το 2002 και υπηρετεί μ’ αυτήν την ιδιότητα ως σήμερα με έδρα την Πάτρα. Διατέλεσε μέλος της διοικούσας επιτροπής του διεθνούς οργανισμού ICC (European Language Network) για τρία χρόνια, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και συντονίστρια του Γραφείου Ι.Π.Ο.Δ.Ε. Πατρών. Έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια σε εθνικά και διεθνή συνέδρια καθώς επίσης σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών και το 2006 βραβεύτηκε με το Ευρωπαϊκό Σήμα Γλωσσών ως μέλος της επιστημονικής ομάδας του προγράμματος «Η διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών: Ένα μοντέλο επιμορφωτικού προγράμματος για εκπαιδευτικούς». Είναι επιμορφώτρια στα Π.Ε.Κ. Πατρών και πολλαπλασιάστρια του θεσμού του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας σε ειδικευμένα επιστημονικά περιοδικά και έχει δημιουργήσει ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό και ηλεκτρονικό επιστημονικό περιοδικό για εκπαιδευτικούς της Αγγλικής τα οποία αναρτώνται στον ιστότοπου (www.westenglish.weebly.com) και το ιστολογίο (www.englishstaffroom.blogspot.com) που έχει δημιουργήσει για τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου