Οι αλλαγές στην κοινωνική ασφάλιση δεν έχουν τελειώσει και το 2011 θα υπάρξει «επίθεση» προς τα επικουρικά ταμεία, των οποίων η λειτουργία θα εξαρτηθεί από μελέτες βιωσιμότητάς τους προειδοποιεί ο Γιώργος Ρωμανιάς, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Παρατηρητηρίου Απασχόλησης και Επιστημονικός Σύμβουλος του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ.
Από το 2015 δε, προσθέτει ο κ. Ρωμανιάς, ο υπολογισμός των συντάξεων θα γίνεται σε σχέση με τις αποδοχές όλης της διάρκειας του εργασιακού βίου.
Η ιδιωτική ασφάλιση αποτελεί εναλλακτική λύση, αλλά δεν υποκαθιστά την κοινωνική ασφάλιση, τονίζει ο κ. Ρωμανιάς, ενώ η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος ετοιμάζει προτάσεις προς την κυβέρνηση για συμπράξεις του ιδιωτικού με το δημόσιο τομέα στον χώρο της ασφαλιστικής κάλυψης.
Όπως εξηγεί ο κ. Ρωμανιάς, ακόμα και σε χώρες με υψηλά εισοδήματα ο πολίτης έχει δικαίωμα να μεταφέρει προς την ιδιωτική ασφάλιση μόνον μέρους των εισφορών του.
Σε ό,τι αφορά τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες, ο κ. Ρωμανιάς μιλώντας στο συνέδριο Insurance Money Conference 2010, τόνισε ότι ο πολίτης θα εμπιστεύεται τις ασφαλιστικές εταιρίες όσο και οι εταιρίες τον σέβονται.
O Δρ. Γεώργιος Γ.Πανηγυράκης, καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στην εισήγησή του στο ίδιο συνέδριο, προχώρησε στην περιγραφή της ασφαλιστικής αγοράς στην Ελλάδα περιγράφοντας την με μελανά χρώματα.
Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι υπάρχει πρόβλημα στην εικόνα του κλάδου και ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να πείσουν τον πελάτη ότι τα λεφτά του πιάνουν τόπο.
Στη συνέχεια τόνισε ότι υπάρχει πρόβλημα στελέχωσης των εταιρειών με άτομα υψηλής μόρφωσης καθώς υπάρχει απροθυμία απασχόλησης στον ασφαλιστικό κλάδο.
Τέλος, επισήμανε ότι απουσιάζει η καινοτομία, σε προϊόντα και προγράμματα στις ασφαλιστικές εταιρίες και εκεί εστιάζεται η πηγή των δεινών.
Στην ομιλία του ο κ. Ι.Πετρίδης, εκπρόσωπος της ΣΕΤΑΟ ΜΟΝ. ΕΠΕ και διευθύνων σύμβουλος της ΙΝΡ Μεσίτες Ασφαλίσεων, ανέφερε ότι 750.000 οχήματα είναι ανασφάλιστα ενώ το 50% των οχημάτων δεν έχει περάσει τεχνικό έλεγχο με πολλές αρνητικές συνέπειες.
Τόνισε μάλιστα ότι η λύση του προβλήματος υπάρχει μέσω της ΚΑΕΤΑΟ (Κεντρική Αρχή Εντοπισμού & Ταυτοποίησης Ανασφάλιστων Οχημάτων) που παρέχεται μέσω της ΣΕΤΑΟ ΜΟΝ. ΕΠΕ, με ολοκληρωμένο πλέγμα υπηρεσιών σε όφελος των ασφαλιστικών εταιριών, της κοινωνίας συνολικά, του κράτους (που δεν επιβαρύνεται οικονομικά) και των ίδιων των ασφαλισμένων πολιτών.
Πηγή: www.in.gr
Από το 2015 δε, προσθέτει ο κ. Ρωμανιάς, ο υπολογισμός των συντάξεων θα γίνεται σε σχέση με τις αποδοχές όλης της διάρκειας του εργασιακού βίου.
Η ιδιωτική ασφάλιση αποτελεί εναλλακτική λύση, αλλά δεν υποκαθιστά την κοινωνική ασφάλιση, τονίζει ο κ. Ρωμανιάς, ενώ η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος ετοιμάζει προτάσεις προς την κυβέρνηση για συμπράξεις του ιδιωτικού με το δημόσιο τομέα στον χώρο της ασφαλιστικής κάλυψης.
Όπως εξηγεί ο κ. Ρωμανιάς, ακόμα και σε χώρες με υψηλά εισοδήματα ο πολίτης έχει δικαίωμα να μεταφέρει προς την ιδιωτική ασφάλιση μόνον μέρους των εισφορών του.
Σε ό,τι αφορά τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες, ο κ. Ρωμανιάς μιλώντας στο συνέδριο Insurance Money Conference 2010, τόνισε ότι ο πολίτης θα εμπιστεύεται τις ασφαλιστικές εταιρίες όσο και οι εταιρίες τον σέβονται.
O Δρ. Γεώργιος Γ.Πανηγυράκης, καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στην εισήγησή του στο ίδιο συνέδριο, προχώρησε στην περιγραφή της ασφαλιστικής αγοράς στην Ελλάδα περιγράφοντας την με μελανά χρώματα.
Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι υπάρχει πρόβλημα στην εικόνα του κλάδου και ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να πείσουν τον πελάτη ότι τα λεφτά του πιάνουν τόπο.
Στη συνέχεια τόνισε ότι υπάρχει πρόβλημα στελέχωσης των εταιρειών με άτομα υψηλής μόρφωσης καθώς υπάρχει απροθυμία απασχόλησης στον ασφαλιστικό κλάδο.
Τέλος, επισήμανε ότι απουσιάζει η καινοτομία, σε προϊόντα και προγράμματα στις ασφαλιστικές εταιρίες και εκεί εστιάζεται η πηγή των δεινών.
Στην ομιλία του ο κ. Ι.Πετρίδης, εκπρόσωπος της ΣΕΤΑΟ ΜΟΝ. ΕΠΕ και διευθύνων σύμβουλος της ΙΝΡ Μεσίτες Ασφαλίσεων, ανέφερε ότι 750.000 οχήματα είναι ανασφάλιστα ενώ το 50% των οχημάτων δεν έχει περάσει τεχνικό έλεγχο με πολλές αρνητικές συνέπειες.
Τόνισε μάλιστα ότι η λύση του προβλήματος υπάρχει μέσω της ΚΑΕΤΑΟ (Κεντρική Αρχή Εντοπισμού & Ταυτοποίησης Ανασφάλιστων Οχημάτων) που παρέχεται μέσω της ΣΕΤΑΟ ΜΟΝ. ΕΠΕ, με ολοκληρωμένο πλέγμα υπηρεσιών σε όφελος των ασφαλιστικών εταιριών, της κοινωνίας συνολικά, του κράτους (που δεν επιβαρύνεται οικονομικά) και των ίδιων των ασφαλισμένων πολιτών.
Πηγή: www.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου