Από παράπονα καταναλωτών, που κατατίθενται, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, διαπιστώσαμε ότι τράπεζες και εισπρακτικές εταιρίες, συνεχίζουν να τηλεφωνούν, σε καταναλωτές, που έχουν καθυστερήσει την πληρωμή δόσεων των δανείων τους, ενώ οι καταναλωτές έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία, για την υπαγωγή τους, στο Ν. 3869/2010, για τη ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών. Οι ενοχλήσεις συνεχίζονται, ακόμα και σε καταναλωτές, που έχουν καταθέσει αιτήσεις, στο Ειρηνοδικείο και έχει οριστεί και δικάσιμος. Οι πιέσεις που ασκούνται στους καταναλωτές, είναι έντονες, τους δημιουργούν άγχος και φόβους. Πολύ συχνά, παραβιάζεται και η ελληνική νομοθεσία, για τις εισπρακτικές εταιρίες, οι δε πρακτικές επικοινωνίας, που ακολουθούνται, μπορούν να χαρακτηριστούν επιθετικές.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. ζήτησε, με επιστολή του, προς το Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή, κ. Δημήτριο Σπυράκο, την τροποποίηση του Ν. 3869/2010, ώστε από τη στιγμή, που οι τράπεζες ενημερώνονται, για τις ημερομηνίες των δικάσιμων, να έχουν την υποχρέωση να δίνουν εντολή, στις εισπρακτικές εταιρίες, να σταματούν οι οχλήσεις των δανειοληπτών.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. διαμαρτύρεται, έντονα, για την πολιτική πίεσης των καταναλωτών, από τις τράπεζες και τις εισπρακτικές εταιρίες. Καλούμε τους καταναλωτές, να ζητούν και να καταγράφουν τα στοιχεία αυτού που τους τηλεφωνεί, τη συχνότητα των οχλήσεων, τις ώρες των οχλήσεων και να καταγγέλλουν τα περιστατικά, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. ζήτησε, με επιστολή του, προς το Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή, κ. Δημήτριο Σπυράκο, την τροποποίηση του Ν. 3869/2010, ώστε από τη στιγμή, που οι τράπεζες ενημερώνονται, για τις ημερομηνίες των δικάσιμων, να έχουν την υποχρέωση να δίνουν εντολή, στις εισπρακτικές εταιρίες, να σταματούν οι οχλήσεις των δανειοληπτών.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. διαμαρτύρεται, έντονα, για την πολιτική πίεσης των καταναλωτών, από τις τράπεζες και τις εισπρακτικές εταιρίες. Καλούμε τους καταναλωτές, να ζητούν και να καταγράφουν τα στοιχεία αυτού που τους τηλεφωνεί, τη συχνότητα των οχλήσεων, τις ώρες των οχλήσεων και να καταγγέλλουν τα περιστατικά, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου