Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

ΕΕΔΕ: Ολοκληρώθηκαν τα σεμινάρια στο Επιμελητήριο της Άρτας για την αντιμετώπιση της κρίσης.


Στα πλαίσια της συνεργασίας της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) με το Επιμελητήριο της Άρτας, πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου δύο σεμινάρια που αφορούν την αντιμετώπιση της κρίσης.

Τα σεμινάρια παρακολούθησαν συνολικά 70 επιχειρηματίες και επαγγελματίες, οι οποίοι έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ανταποκρίθηκαν θετικά στα θέματα που ανέπτυξε ο εισηγητής κος. Γεώργιος Νταφλούκας.

Στο πρώτο σεμινάριο, που είχε θέμα τη «Συγκράτηση Πελατών σε Περίοδο Κρίσης», δόθηκε μεγάλη έμφαση στο ερώτημα «γιατί after sales service;» Έγινε επίσης η σχετική ανάλυση στο τί ζητάνε οι πελάτες και στο πώς θα πρέπει να ανταποκρίνεται η επιχείρηση.








Στο δεύτερο σεμινάριο, με θέμα τις «Εφαρμοσμένες Πρακτικές Παρακίνησης Σε Περίοδο Κρίσεως», παρουσιάστηκαν οι επιπτώσεις της κρίσης στο HR management, οι άξονες, τα εργαλεία, τα συστήματα και οι τεχνικές παρακίνησης των εργαζομένων.

Στα πλαίσια της συνεργασίας μεταξύ των δυο φορέων της ΕΕΔΕ και του Επιμελητηρίου, θα πραγματοποιηθούν και άλλα σεμινάρια σε θέματα πωλήσεων, λιανικού εμπορίου, εξαγωγών, χρηματοοικονομικών κ.α.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στα γραφεία της ΕΕΔΕ, κα. Πηνελόπη Χαϊκάλη, τηλ. 2610 318573, e-mail: patra@eede.gr , και στο Επιμελητήριο Άρτας, κα. Αριστέα Αναγνωστοπούλου, τηλ. 26810 28728, e-mail: epimarta@otenet.gr .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου