Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής.


Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.Κα.Π.) και το τοπικό παράρτημα Αχαΐας οργανώνει το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής, με θέμα «Πληροφορική και νέο σχολείο» από 30 Μαρτίου έως 1 Απριλίου 2012, στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών (http://www.upatras.gr/maps/).
Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και συνδιοργανώνεται με το Πανεπιστήμιο Πατρών, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και το Κέντρο Επιστημών Πάτρας.
Σκοπός του εν λόγω συνεδρίου είναι η επικοινωνία καθώς και η ανάπτυξη διαλόγου μεταξύ καθηγητών Πληροφορικής, στελεχών της εκπαίδευσης, επιστημόνων και όλων όσων ενδιαφέρονται για θέματα της Πληροφορικής στην εκπαίδευση, αποσκοπώντας συνάμα στη δημιουργική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η γλώσσα των εργασιών του Συνεδρίου είναι η Ελληνική. Σε όλους τους εγγεγραμμένους θα χορηγηθούν σχετικές βεβαιώσεις συμμετοχής. Η εγγραφή των συνέδρων παραμένει για 3η συνεχόμενη χρονιά στα 20 Ευρώ, ενώ για ζευγάρια εκπαιδευτικών στα 30 Ευρώ και για τους δύο. Επίσης, για τους φοιτητές ορίζεται στα 10 Ευρώ. Στο κόστος συμμετοχής συμπεριλαμβάνεται ο φάκελος συνέδρου με τα πρακτικά σε ηλεκτρονική μορφή και η προσφορά καφέ και σνακς σε όλη τη διάρκεια του συνεδρίου.










Κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του συνεδρίου (31/03/2012) θα διεξαχθούν, πέραν των παράλληλων συνεδριών και εργαστηριακών παρουσιάσεων, διαδοχικές εκπαιδευτικές επισκέψεις στο Κέντρο Επιστημών Πάτρας, όπου οι σύνεδροι – εκπαιδευτικοί θα γνωρίσουν τον τρόπο λειτουργίας της Εστίας και τα διαδραστικά εκθέματα Πληροφορικής.
Ειδικότερα, οι ευρύτεροι θεματικοί άξονες που προσδιορίζουν τις εργασίες του συνεδρίου, είναι οι εξής: ο ρόλος του καθηγητή Πληροφορικής στην Π/θμια και Δ/θμια Εκπαίδευση, η Διδακτική της Πληροφορικής, η Παιδαγωγική Προσέγγιση της Αλγοριθμικής και του Προγραμματισμού, το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ ΛΑΚ), η Ανάπτυξη, Αξιοποίηση, Αξιολόγηση καινοτόμων Εφαρμογών ΤΠΕ, η Εκπαιδευτική Πολιτική για τη Διδασκαλία της Πληροφορικής στην Π/θμια και Δ/θμια Εκπαίδευση, η Ασφάλεια στο Διαδίκτυο (Internet-Safety), η Ηλεκτρονική Μάθηση (e-learning), η Εκπαιδευτική Ρομποτική, τα ΔΕΠΠΣ – ΑΠΣ – Νέα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης - ΕΑΕΠ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και η Μετάβαση από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο.
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να αναζητήσετε στον δικτυακό τόπο http://pekap.sch.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου