Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Επίσκεψη Ολλανδών μαθητών στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας.

Τα Γραφεία της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας επισκέφθηκαν τη Δευτέρα, 08 Απριλίου 2013, 25 μαθητές και δύο συνοδοί καθηγητές από το Ολλανδικό Σχολείο Maurick College, στα πλαίσια ευρωπαϊκού προγράμματος με θέμα «Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική», το οποίο εκπονήθηκε με τη συνεργασία του Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου Πατρών και του Ολλανδικού Σχολείου, υπό την αιγίδα της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας και του ΚΕ.ΣΥ.Π. Πάτρας. Τους Ολλανδούς προσκεκλημένους συνόδευαν ο υπεύθυνος του ΚΕ.ΣΥ.Π., κ. Σταύρος Φραγκάκης, και η διευθύντρια του Προτύπου Πειραματικού Γυμνασίου Πατρών, κα Μαρία Αργυροπούλου. Μέσα από τη συμμετοχή τους στο εν λόγω πρόγραμμα, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί και των δύο χωρών αντάλλαξαν πληροφορίες, εμπειρίες και καλές πρακτικές με θέμα την Ελληνική Γλώσσα. Σε δέκα χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής αποτελεί μέρος του αναλυτικού προγράμματος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Οι δράσεις του προγράμματος αναμένεται ότι θα συμβάλλουν στην ουσιαστική και με διάρκεια ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών στη χρήση της ελληνικής γλώσσας, ενώ παράλληλα αναμένεται ότι θα προσφέρει νέα στοιχεία στη διδακτική των κλασικών γλωσσών (αρχαία ελληνικά, λατινικά κ.ά.). Τους Ολλανδούς μαθητές και τους συνοδούς καθηγητές υποδέχτηκαν ο Περιφερειακός Δ/ντής Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτ. Ελλάδας, κ. Γεώργιος Παναγιωτόπουλος και η Προϊσταμένη Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ/θμιας Εκπ/σης κ. Σοφία Π. Χριστοπούλου, συνομίλησαν μαζί τους και πρόσφεραν στον καθένα, ως αναμνηστικό, έναν δίγλωσσο οδηγό της Αχαΐας, ευγενική προσφορά του Τμήματος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ/θμιας Εκπαίδευσης. Μετά το τέλος της συνάντησης ο κ. Παναγιωτόπουλος σημείωσε : « Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος γιατί η σημερινή επίσκεψη των Ολλανδών μαθητών στην περιφέρειά μας αποδεικνύει περίτρανα ότι ο απώτερος σκοπός της εκπαίδευσης δεν είναι η απομόνωση και η περιχαράκωση στα στενά τοπικά και εθνικά όρια. Η ουσιαστική και ποιοτική αναβάθμισή της καλλιεργείται μέσω ανάλογων δράσεων που προάγουν έμπρακτα τον ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό διάλογο και μια κοινή ευρωπαϊκή ταυτότητα, διαμορφώνοντας ενεργούς πολίτες ικανούς να ανταποκριθούν στις μελλοντικές προκλήσεις. Σε αυτή τη δύσκολη για τη χώρα μας κοινωνική-οικονομική συγκυρία, είναι μεγάλη χαρά να ξέρουμε ότι η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας αποτελεί αντικείμενο μελέτης σε χώρες του εξωτερικού αποτελώντας μέσο προσέλκυσης του ενδιαφέροντος των υπόλοιπων Ευρωπαίων πολιτών για τον ελληνικό πολιτισμό, το μεγαλύτερο κεφάλαιο που διαθέτει η χώρα μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου