Αύξηση της τάξης του 20% σημείωσαν οι δαπάνες στο marketing για τις μηχανές αναζήτησης κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010. Σύμφωνα με δεδομένα της Efficient Frontier, ο όγκος των αναζητήσεων και των «κλικ» αυξήθηκε ενώ σε επίπεδα cost per click (κόστος ή πληρωμή ανά κλικ) παρατηρήθηκε σχετική σταθερότητα που οδήγησε σε μεγαλύτερη επιστροφή των αρχικών διαφημιστικών δαπανών....
Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς, το δυναμικό αυτό ξεκίνημα δείχνει την πρόθεση των marketers να επενδύσουν στις διαφημίσεις από αναζήτηση, ιδίως από τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών και των εταιρειών εμπορίου. Οι τελευταίες μάλιστα ξόδεψαν 32% περισσότερα χρήματα το α’ τρίμηνο του 2010 συγκριτικά με το α΄τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Η έρευνα της Efficient Frontier έδειξε ότι η μηχανή αναζήτησης της Bing σημειώνει αύξηση αν και εκκίνησε από χαμηλή σχετικά βάση. Ειδικότερα, παρουσίασε αύξηση 5,5% στα «κλικ» και 6,5% στις διαφημιστικές δαπάνες.
Την ίδια στιγμή οι επιδόσεις της Yahoo εμφάνισαν πτώση με 12% λιγότερη εισροή διαφημιστικών δαπανών και 15% λιγότερα «κλικ». Η Google, τέλος, συνέχισε να επεκτείνει την κυριαρχία της στην αγορά με μερίδιο 74,8% στην εισροή διαφημίσεων και 74% στα «κλικ».
με πληροφορίες από clickz.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου