Ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Ηπείρου, προκειμένου να συζητηθεί η διαμόρφωση στρατηγικής για την τουριστική προβολή της Ηπείρου.
Στην σύσκεψη, την πρωτοβουλία της οποίας ανέλαβε η Γενική Γραμματέας Περιφέρειας Ηπείρου κα Δήμητρα Γεωργακοπούλου-Μπάστα, είχαν προσκληθεί οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, ο ΕΟΤ, οι Νομαρχιακές Επιτροπές Τουριστικής Προβολής, τα Επιμελητήρια, εκπρόσωποι των Ξενοδόχων, οι Αναπτυξιακές Εταιρείες της Ηπείρου κ.α.
Αφορμή για τη σύσκεψη ήταν η προκήρυξη που ετοίμασε η Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας, που αφορά έργο προϋπολογισμού 1.138.000 €, για την προώθηση και προβολή του τουριστικού προϊόντος της Ηπείρου.
Στόχος, όπως τονίστηκε, ήταν να κατατεθούν προτάσεις μέσα από τη γνώση και την εμπειρία των φορέων, ώστε να συνδιαμορφωθεί το καλύτερο δυνατό πλαίσιο για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ηπείρου.
Ο Νομάρχης Πρέβεζας, κ. Βασίλης Ιωάννου, συμμετείχε στη σύσκεψη, συνοδευόμενος από τον αρμόδιο Εντεταλμένο Σύμβουλο κ. Βέργο και τον Πρόεδρο της Νομαρχιακής Επιτροπής Τουριστικής Προβολής κ. Χριστοδούλου.
Στη σύντομη παρέμβασή του, ο κ. Ιωάννου τόνισε ότι για να έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα η καινούργια προσπάθεια, θα πρέπει να γίνει ένας ουσιαστικός απολογισμός για παρόμοιες δράσεις που υλοποίησε η Περιφέρεια την προηγούμενη περίοδο, να κατατεθούν τα συμπεράσματα, να δοθούν μετρήσιμα στοιχεία, να καταγραφεί το υλικό που υπάρχει και να διατυπωθούν τα όποια αρνητικά:
«Τα προηγούμενα χρόνια, τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Ιωάννου, η Περιφέρεια Ηπείρου, μέσα από δράσεις του Γ' ΚΠΣ, υλοποίησε πρόγραμμα τουριστικής προβολής, το οποίο κόστισε περίπου 3 εκ. €. Ποιος θα μας πει, και πότε, αν αυτά τα χρήματα έπιασαν τόπο, αν έγιναν λάθη, αν υπήρξαν παραλείψεις, αν υπάρχει υλικό το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί; Κάποιος οφείλει να μας πει αν αυτό το πρόγραμμα πέτυχε ή όχι. Αν έπιασαν τόπο τα χρήματα.
Δεν μπορεί να σχεδιάζουμε την τουριστική προβολή της Ηπείρου, μιας Περιφέρειας η οποία παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές και ευκαιρίες ανάπτυξης, χωρίς να συμφωνήσουμε ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ, πιο είναι το τουριστικό μας προϊόν και ποια τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα».
Σε άλλο σημείο της τοποθέτησής του ο κ. Ιωάννου τόνισε ότι «όλοι οι φορείς της Ηπείρου θα πρέπει να συντονίσουμε τις δράσεις μας με στόχο παράλληλα με την προβολή να:
- Βελτιώσουμε τις υποδομές μας
- Αναβαθμίσουμε την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών
- Διατηρήσουμε και να επενδύσουμε στα χαρακτηριστικά της Ηπείρου που είναι, η ζεστή φιλοξενία, η παράδοσή μας, τα τοπικά μας προϊόντα.
Τέλος, ο κ. Ιωάννου αφού διατύπωσε συγκεκριμένες σκέψεις επί του σχεδίου της προκήρυξης του διαγωνισμού, δεσμεύτηκε ότι σύντομα αυτός και οι συνεργάτες του θα καταθέσουν γραπτώς ολοκληρωμένες προτάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου