
Από κοντά παρακολουθεί τα προβλήματα του νομού ο βουλευτής Βαγγέλης Παπαχρήστος διεκδικώντας λύσεις και φροντίζοντας να βρίσκεται τακτικά και προγραμματισμένα κοντά στους συμπολίτες του.
Στο πλαίσιο δε των διαφόρων εκδηλώσεων την Τετάρτη 9-2-2011 παραβρέθηκε στην κοπή πρωτοχρονιάτικής πίτας του πολιτιστικού συλλόγου Βρυσούλας «Η Ζερμή», ενώ την Πέμπτη 10-2-2011 συμμετείχε στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό του Πολιούχου Πρέβεζας ΑΓΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ. Ανήμερα του Αγίου Χαραλάμπους το βράδυ ο κ. Παπαχρήστος αναχώρησε για την Αθήνα.
Το Σάββατο 12-2-2011 επέστρεψε και πάλι στην Πρέβεζα, και μεταξύ άλλων, επισκέφθηκε την πινακοθήκη του Λέανδρου Σπαρτιώτη, για να παρακολουθήσει την παρουσίαση του ταξιδιωτικού λευκώματος «Περπατώντας στην Πρέβεζα». Αργά το βράδυ της ίδιας ημέρας μετέβη στην Ανθούσα, όπου παραβρέθηκε στην χοροεσπερίδα του συλλόγου αιμοδοτών Ανθούσας «Βασίλειος Χατζής». Την Κυριακή το βράδυ επέστρεψε στην Αθήνα.
Στο πλαίσιο δε των διαφόρων εκδηλώσεων την Τετάρτη 9-2-2011 παραβρέθηκε στην κοπή πρωτοχρονιάτικής πίτας του πολιτιστικού συλλόγου Βρυσούλας «Η Ζερμή», ενώ την Πέμπτη 10-2-2011 συμμετείχε στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό του Πολιούχου Πρέβεζας ΑΓΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ. Ανήμερα του Αγίου Χαραλάμπους το βράδυ ο κ. Παπαχρήστος αναχώρησε για την Αθήνα.
Το Σάββατο 12-2-2011 επέστρεψε και πάλι στην Πρέβεζα, και μεταξύ άλλων, επισκέφθηκε την πινακοθήκη του Λέανδρου Σπαρτιώτη, για να παρακολουθήσει την παρουσίαση του ταξιδιωτικού λευκώματος «Περπατώντας στην Πρέβεζα». Αργά το βράδυ της ίδιας ημέρας μετέβη στην Ανθούσα, όπου παραβρέθηκε στην χοροεσπερίδα του συλλόγου αιμοδοτών Ανθούσας «Βασίλειος Χατζής». Την Κυριακή το βράδυ επέστρεψε στην Αθήνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου