Σε ραδιοφωνική συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα ο Βουλευτής και Τομεάρχης Εργασίας Νίκος Νικολόπουλος σχετικά με την ψήφιση του Νόμου περί της Εξυγίανσης, Αναδιάρθρωσης και Ανάπτυξης των Αστικών Συγκοινωνιών Περιφέρειας Αττικής μεταξύ άλλων είπε:
“Ο νέος νόμος, θέλω να σας πω κατ’ αρχήν ότι ψηφίστηκε απουσία ουσιαστικού διαλόγου με φορείς των εργαζομένων, ενώ πρέπει να υπογραμμίσω ότι του λείπει παντελώς η αναπτυξιακή διάσταση. Δεν έχει καμιά πρόβλεψη για το μέλλον των δημοτικών και διαδημοτικών συγκοινωνιών. Με το νέο νόμο επιχειρείται μόνο ο περιορισμός των δαπανών που θα επιτευχθεί αποκλειστικά μέσω μετατάξεων διότι οι συγχωνεύσεις δεν διευκολύνουν στον περιορισμό των δαπανών.
Ο Βουλευτής Αχαίας ακόμα επεσήμανε ότι δεν υφίσταται στρατηγική για το μέλλον. Είναι άγνωστο αν θα δοθεί προτεραιότητα στην ανάπτυξη του μετρό και ποιά θα είναι η προωθητική ενέργεια: πετρέλαιο, φυσικό αέριο, ηλεκτρικό ρεύμα.
Διαπίστωσε ακόμα ο κ. Νίκος Νικολόπουλος ότι στο περιεχόμενο του νόμου υπάρχει έλλειψη κοινωνικού χαρακτήρα που εκδηλώνεται εμφαντικά με την απουσία κοινωνικού εισιτηρίου.
Τόνισε μάλιστα ο Αχαιός πολιτικός ότι η έξυπνη στάση που θα αναγράφει ηλεκτρονικά τους χρόνους διέλευσης λεωφορείων, το ηλεκτρονικό εισιτήριο που θα καταπολεμήσει την εισητηριοδιαφυγή και ο έλεγχος κίνησης των οχημάτων με ηλεκτρονικό τρόπο, που αποτελούν το μέλλον των συγκοινωνιών δεν αναφέρονται.
Τέλος ο Τομεάρχης Εργασίας της Ν. Δημοκρατίας κ. Νίκος Νικολόπουλος εμφαντικά είπε: «Οι μετατάξεις (1500 εργαζόμενοι) προγραμματίζονται χωρίς κριτήρια. Η συνεχής αναφορά στα μισθολόγια δίνει πλασματική εικόνα ότι οι εργαζόμενοι είναι όλοι πλούσια αμειβόμενοι, πράγμα που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Τέλος δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι τα μέσα μεταφοράς λειτουργούν μέρα και νύχτα, 365 μέρες τον χρόνο με όλες τις καιρικές και άλλες αντίξοες συνθήκες » και κατέληξε : «Οσο η κυβέρνηση κυνηγάει τον κόσμο της εργασίας, τους επαγγελματίες και τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες, τόσο η κατάσταση θα επιδεινώνεται. Μόνο που οι υπουργοί και ο πρωθυπουργός θα διαβάζουν αριθμούς, ενώ η κοινωνία θα μετρά τα θύματά της».
“Ο νέος νόμος, θέλω να σας πω κατ’ αρχήν ότι ψηφίστηκε απουσία ουσιαστικού διαλόγου με φορείς των εργαζομένων, ενώ πρέπει να υπογραμμίσω ότι του λείπει παντελώς η αναπτυξιακή διάσταση. Δεν έχει καμιά πρόβλεψη για το μέλλον των δημοτικών και διαδημοτικών συγκοινωνιών. Με το νέο νόμο επιχειρείται μόνο ο περιορισμός των δαπανών που θα επιτευχθεί αποκλειστικά μέσω μετατάξεων διότι οι συγχωνεύσεις δεν διευκολύνουν στον περιορισμό των δαπανών.
Ο Βουλευτής Αχαίας ακόμα επεσήμανε ότι δεν υφίσταται στρατηγική για το μέλλον. Είναι άγνωστο αν θα δοθεί προτεραιότητα στην ανάπτυξη του μετρό και ποιά θα είναι η προωθητική ενέργεια: πετρέλαιο, φυσικό αέριο, ηλεκτρικό ρεύμα.
Διαπίστωσε ακόμα ο κ. Νίκος Νικολόπουλος ότι στο περιεχόμενο του νόμου υπάρχει έλλειψη κοινωνικού χαρακτήρα που εκδηλώνεται εμφαντικά με την απουσία κοινωνικού εισιτηρίου.
Τόνισε μάλιστα ο Αχαιός πολιτικός ότι η έξυπνη στάση που θα αναγράφει ηλεκτρονικά τους χρόνους διέλευσης λεωφορείων, το ηλεκτρονικό εισιτήριο που θα καταπολεμήσει την εισητηριοδιαφυγή και ο έλεγχος κίνησης των οχημάτων με ηλεκτρονικό τρόπο, που αποτελούν το μέλλον των συγκοινωνιών δεν αναφέρονται.
Τέλος ο Τομεάρχης Εργασίας της Ν. Δημοκρατίας κ. Νίκος Νικολόπουλος εμφαντικά είπε: «Οι μετατάξεις (1500 εργαζόμενοι) προγραμματίζονται χωρίς κριτήρια. Η συνεχής αναφορά στα μισθολόγια δίνει πλασματική εικόνα ότι οι εργαζόμενοι είναι όλοι πλούσια αμειβόμενοι, πράγμα που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Τέλος δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι τα μέσα μεταφοράς λειτουργούν μέρα και νύχτα, 365 μέρες τον χρόνο με όλες τις καιρικές και άλλες αντίξοες συνθήκες » και κατέληξε : «Οσο η κυβέρνηση κυνηγάει τον κόσμο της εργασίας, τους επαγγελματίες και τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες, τόσο η κατάσταση θα επιδεινώνεται. Μόνο που οι υπουργοί και ο πρωθυπουργός θα διαβάζουν αριθμούς, ενώ η κοινωνία θα μετρά τα θύματά της».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου