Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΗ: Η κυβέρνηση θέλει 51% να μείνει στο Δημόσιο- Ασαφείς οι προθέσεις για τις θυγατρικές...


Θέση απέναντι στην τρόικα και στις τελευταίες προτάσεις λαμβάνει η υπουργός Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής, διαμηνύοντας ότι δεν τίθεται θέμα πώλησης ποσοστού στη ΔΕΗ, στο πλαίσιο των αποκρατικοποιήσεων. Βέβαια δεν διευκρινίζεται το μέλλον των θυγατρικών στους τομείς ανανεώσιμων πηγών και διανομής ρεύματος, οι οποίες που αποτελούν τα... φιλέτα.







«Η κυβερνητική πολιτική διατήρησης του 51% της ΔΕΗ παραμένει σταθερή», δήλωσε στο Reuters αξιωματούχος του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Αξίζει να σημειωθεί ότι την Παρασκευή, ο ένας εκ των τριών ελεγκτών πρότεινε την πώληση μετοχών της ΔΕΗ, στο πλαίσιο ενός πενταετούς σχεδίου ιδιωτικοποιήσεων 50 δισ. ευρώ.

Πηγή: Σοφοκλέους in

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου