Αδιευκρίνιστο παραμένει εάν στο πολυνομοσχέδιο θα περιλαμβάνεται διάταξη που θα καταργεί τη βάση του δέκα.
Η διασφάλιση αντικειμενικού και ενιαίου τρόπου επιλογής και πρόσληψης μέσω ΑΣΕΠ, η πραγματοποίηση μεταθέσεων και αποσπάσεων μόνο με βάση πραγματικά κενά και η θέσπιση της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου περιλαμβάνονται σύμφωνα με πληροφορίες, στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού.
Στο νομοσχέδιο το οποίο παρουσιάζεται την Τρίτη στο υπουργικό συμβούλιο, επανεξετάζονται όλες οι άδειες ίδρυσης και λειτουργίας των κολεγίων που χορήγησε η προηγούμενη κυβέρνηση.
Στο νομοσχέδιο το οποίο παρουσιάζεται την Τρίτη στο υπουργικό συμβούλιο, επανεξετάζονται όλες οι άδειες ίδρυσης και λειτουργίας των κολεγίων που χορήγησε η προηγούμενη κυβέρνηση.
Παράλληλα, προαναγγέλλεται η δημιουργία νέου νόμου πλαισίου για την ανώτατη εκπαίδευση. Έως τότε θα υπάρξει μεταβατικό στάδιο. Επίσης συγχωνεύονται και καταργούνται Εκκλησιαστικά σχολεία.
Ωστόσο, αδιευκρίνιστο παραμένει εάν στο πολυνομοσχέδιο θα περιλαμβάνεται διάταξη που θα καταργεί τη βάση του δέκα θέμα για το οποίο έχουν υπάρξει διαφοροποιήσεις μεταξύ της υπουργού Παιδείας Άννας Διαμαντοπούλου και του υφυπουργού Γιάννη Πανάρετου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου