Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Συγχαρητήρια Σεβ. Μητροπολίτου Λευκάδος κ. Θεοφίλου προς επιτυχόντες σε ΑΕΙ/ΤΕΙ.



Αγαπητά μου παιδιά,
Η ανακοίνωση των ονομάτων όσων εισάγονται στις Ανώτερες και Ανώτατες Σχολές μου δίνει την αφορμή να συναντήσω τον καθένα σας νοερά και να του δώσω το χέρι με ανυπόκριτη πατρική αγάπη.
Η αποστολή μου ως πατέρα πνευματικού μου επιβάλλει πρώτα – πρώτα να απευθυνθώ στα τόσο αγαπητά μου πρόσωπα, που δεν είχαν την ευκαιρία αυτή τη φορά να δουν το όνομά τους στους καταλόγους των εισακτέων. Προσοχή όμως! Αυτό δεν σημαίνει απόρριψη σε καμιά περίπτωση. Είναι η αφορμή για μια νέα προσπάθεια ή η ώθηση για έναν άλλο προσανατολισμό της ακαδημαϊκής ή της επαγγελματικής σας πορείας. Πολλοί δρόμοι ανοίγονται μπροστά σας, παιδιά μου, και εύχομαι ο Θεός να σας φωτίσει να κάνετε την κατάλληλη επιλογή, αυτή που θα σας αναπαύσει, θα σας ικανοποιήσει και θα δρομολογήσει ορθά το μέλλον σας.








Πρέπει όμως να συγχαρώ ιδιαιτέρως και όσα παιδιά είδαν τους κόπους της πολύωρης μελέτης και τη θυσία του προσωπικού χρόνου να γίνονται το εισιτήριο προς ένα από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά μας Ιδρύματα –και μάλιστα, της επιλογής τους. Στη χαρά των γονιών, των συγγενών και των φίλων σας, παιδιά μου, ας προστεθεί και η δική μου χαρά γι’ αυτό το σημαντικό γεγονός της ζωής σας.
Μη λησμονήσετε όμως, και στη νέα σας πορεία, την Πηγή της Σοφίας και της Γνώσεως, τον Κύριό μας Ιησού Χριστό. Ας ξεδιψάτε πάντοτε απ’ το σωτήριο νερό της Αλήθειας Του! Κι όσοι τυχόν δεν είχατε την ευκαιρία μέχρι τώρα να ακολουθήσετε τον αλάνθαστο δρόμο προς την Πηγή, το δρόμο της Εκκλησίας μας, ας αξιοποιήσετε κατάλληλα την περίοδο των σπουδών σας, ώστε να δροσίζεται πάντοτε η ύπαρξή σας ολόκληρη από την Χάρη Του.
Αγαπητά μου παιδιά, Και να γνωρίζετε ότι ο Επίσκοπός σας βρίσκεται δίπλα σας, με ενδιαφέρον, αγάπη και προσευχή, με ανοιχτή πάντοτε την πόρτα της καρδιάς του, αλλά και του Επισκοπείου.
Άξιος, λοιπόν, ο μισθός σας!
Συγχαρητήρια και καλή δύναμη στο νέο σας δρόμο!
Ο Θεός να ευλογεί την πορεία σας και να κατευθύνει τα βήματά σας
«εις παν έργον αγαθόν».
Μετά πατρικών ευχών και της εν Χριστώ αγάπης
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

† Ο Λευκάδος και Ιθάκης Θεόφιλος






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου