Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Τραυματισμένη Χηνόπαπια στο Εθνικό μας Πάρκο.



«Τραυματισμένη Χηνόπαπια στο Εθνικό μας Πάρκο»
Αυτή τη φορά η καθιερωμένη φύλαξη του προσωπικού του Φορέα Διαχείρισης Υγροτόπων Αμβρακικού έφερε στο φως μια τραυματισμένη Βαρβάρα (Tadorna tadorna). Η περήφανη χηνόπαπια απεστάλη στο Σύλλογο Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής ΑΝΙΜΑ, αφότου της δόθηκαν οι πρώτες βοήθειες.






Παρά το γεγονός ότι η Βαρβάρα ήταν σοβαρά τραυματισμένη στη φτερούγα με αποτέλεσμα την αδυναμία πτήσης, ευχόμαστε τη γρήγορη επανένταξή της στο φυσικό βιότοπο, στους Υγρότοπους του Αμβρακικού.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου