
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δια του Υπευθύνου Σχολικών Δραστηριοτήτων, διαπιστώνοντας τις ανάγκες για τη γνώση Πρώτων Βοηθειών στο χώρο του σχολείου διοργανώνεισεμινάρια Πρώτων Βοηθειών σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό.
Τα Σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν στο Αγρίνιο και στο Μεσολόγγι.
Το σεμινάριο για το Αγρίνιο ξεκίνησε από την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου με μεγάλη συμμετοχή των εκπαιδευτικών.
Το σεμινάριο για το Μεσολόγγι θα ξεκινήσει στις 20 Φεβρουαρίου και μπορούν να το παρακολουθήσουν όσοι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται.
Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται απογευματινές ώρες, το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί σε επτά (7) δίωρες συναντήσεις.
Μετά το τέλος του προγράμματος θα επιδοθεί στους εκπαιδευθέντες εκπαιδευτικούς σχετικό δίπλωμα παρακολούθησης.
Όσοι καθηγητές παρακολουθήσουν όλα τα μαθήματα και ασκηθούν με επιτυχία στην επίδειξη περιπτώσεων παροχής Πρώτων Βοηθειών θα λάβουν σχετικό Ευρωπαϊκό δίπλωμα το οποίο πιστοποιεί την γνώση Πρώτων Βοηθειών και είναι αναγνωρισμένο από το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Εκπαίδευσης Πρώτων Βοηθειών.
Τα Σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν στο Αγρίνιο και στο Μεσολόγγι.
Το σεμινάριο για το Αγρίνιο ξεκίνησε από την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου με μεγάλη συμμετοχή των εκπαιδευτικών.
Το σεμινάριο για το Μεσολόγγι θα ξεκινήσει στις 20 Φεβρουαρίου και μπορούν να το παρακολουθήσουν όσοι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται.
Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται απογευματινές ώρες, το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί σε επτά (7) δίωρες συναντήσεις.
Μετά το τέλος του προγράμματος θα επιδοθεί στους εκπαιδευθέντες εκπαιδευτικούς σχετικό δίπλωμα παρακολούθησης.
Όσοι καθηγητές παρακολουθήσουν όλα τα μαθήματα και ασκηθούν με επιτυχία στην επίδειξη περιπτώσεων παροχής Πρώτων Βοηθειών θα λάβουν σχετικό Ευρωπαϊκό δίπλωμα το οποίο πιστοποιεί την γνώση Πρώτων Βοηθειών και είναι αναγνωρισμένο από το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Εκπαίδευσης Πρώτων Βοηθειών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου