Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012

Να διαφυλαχθεί πάση θυσία ο Προαστικός της Πάτρας! - Οικολογικής Δυτικής Ελλάδας.


Η Οικολογική Δυτική Ελλάδα θεωρεί απόλυτα αναγκαίο να διασφαλιστεί ότι η πρόοδος των εργασιών της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής δεν πρέπει να πλήξει ή να αναστείλει τη λειτουργία του Προαστιακού της Πάτρας.

Αναλυτικότερα:
Η συζήτηση την Πέμπτη 1η Μαρτίου στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τo τμήμα μπροστά από την Πάτρα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου-Πάτρας, επαναφέρει το ζήτημα της προσαρμογής της Νέας σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στην πραγματικότητα του επιτυχημένου Προαστιακού της Πάτρας.

Η διατήρηση σε κάθε περίπτωση του προαστιακού της Πάτρας ως βασικού στοιχείου ενός συστήματος βιώσιμων αστικών μεταφορών είναι άμεση προτεραιότητα. Είναι επομένως αναγκαία η επείγουσα συντήρηση της γραμμής που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και επιβάλλεται η ταχεία προώθηση εργασιών συντήρησης και αναβάθμισης.









Επιπλέον:
1.Πρέπει να διασφαλισθεί ότι, όταν αρχίσουν στο μέλλον τα έργα για την υπογειοποίηση, ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗ λειτουργίας του προαστιακού Πάτρας δεν μπορεί να συζητηθεί, αν προηγουμένως δεν έχει ολοκληρωθεί η ΠΛΗΡΗΣ προετοιμασία από πλευράς αδειοδοτικής, επιτυχούς αντιμετώπισης τυχόν νομικών ενστάσεων και προσφυγών, επαρκούς χρηματοδότησης, σύμφωνης γνώμης του Οργανισμού Λιμένα Πατρών και ότι άλλο προαπαιτείται νομικά ή τεχνικά.

2. Χρειάζεται ακόμη να εκπονηθεί μελέτη λειτουργίας του Νέου Αστικού και Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας επί της νέας κανονικής γραμμής (στη λογική ενός "Αχαϊκού Μετρό", σε συνύπαρξη με ΣΓΥΤ), και πάνω από τη σήραγγα της υπογειοποίησης και η οποία θα καθορίσει με βάση και τις υπάρχουσες συγκοινωνιακές μελέτες και το σχεδιασμό του Νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Μητροπολιτικής Περιοχής Πατρών, την ακριβή θέση δημιουργίας στάσεων στη νέα γραμμή, μεταξύ Αγίου Βασιλείου-Νέου Λιμένα Πατρών.

Είναι αναγκαία η διαρκής συνεννόηση Περιφέρειας, ΔΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Δ. Πατρέων, ΜΚΟ για να αποφευχθούν επιζήμιες συγκρούσεις.

Επιβάλλεται να διαφυλαχθεί πάση θυσία το κεκτημένο του πετυχημένου προαστιακού σιδηροδρόμου .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου