
Οι δικαστικοί Υπάλληλοι, αγωνιζόμαστε για την επιβίωσή μας , αγωνιζόμαστε για την αξιοπρέπεια στη ζωή και το αύριο, αγωνιζόμαστε για τη Δημοκρατία, δε δεχόμαστε άλλη μείωση αποδοχών, δε δεχόμαστε περιορισμό στην αξιοπρέπεια μας.
Στηρίζουμε τις δράσεις της ΟΔΥΕ και των συνδικάτων, αγωνιζόμαστε όλοι μαζί για το δίκαιο και το αυτονόητο, όλοι στον αγώνα, όλοι στις κινητοποιήσεις .
Συνάδελφοι,
Η συμμετοχή στις δράσεις και τους αγώνες είναι υποχρέωση ΟΛΩΝ ΜΑΣ
ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.
ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ 7/2/2012
ΔΑΚΕ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
Στηρίζουμε τις δράσεις της ΟΔΥΕ και των συνδικάτων, αγωνιζόμαστε όλοι μαζί για το δίκαιο και το αυτονόητο, όλοι στον αγώνα, όλοι στις κινητοποιήσεις .
Συνάδελφοι,
Η συμμετοχή στις δράσεις και τους αγώνες είναι υποχρέωση ΟΛΩΝ ΜΑΣ
ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.
ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ 7/2/2012
ΔΑΚΕ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου