Κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις του Βουλευτή Ανδρέα Μακρυπίδη.
• Αναφορά για τις επιπτώσεις της απελευθέρωσης ΤΑΞΙ
Ο Βουλευτής Ανδρέας Μακρυπίδης κατέθεσε αναφορά προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων κ Γιάννη Ραγκούση, την ανακοίνωση του Σωματείου ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ Αγρινίου και το Ψήφισμα των Σωματείων ΤΑΞΙ Αγρινίου, Μεσολογγίου, Ναυπάκτου, Θέρμου, Αμφιλοχίας, Αιτωλικού-Οινιαδών, Βόνιτσας (αλλά και Ευπαλίου), στα οποία εκφράζουν την έντονη διαμαρτυρία τους για την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος ΤΑΞΙ.
Σύμφωνα με τους Οδηγούς ΤΑΞΙ η πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος τους αδικεί προκαλώντας δυσμενείς κοινωνικές, οικονομικές και επαγγελματικές συνέπειες. Τέλος, τα Σωματεία του Νομού ζητάνε να εφαρμοστεί η μελέτη που έγινε από την Ομοσπονδία ΤΑΞΙ και το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και αφορά την πληθυσμιακή αναλογία.
• Ερώτηση για την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων στους εργαζομένους του ΙΧΘΥΚΑ.
Επιπρόσθετα, ο Βουλευτής Ανδρέας Μακρυπίδης, με ερώτηση του προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ.Άννα Διαμαντοπούλου και τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και Υπουργό Οικονομικών κ. Ευάγγελο Βενιζέλο, ζητάει την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων μισθών στο προσωπικό του ΙΧΘΥ.Κ.Α.. Επίσης ο Βουλευτής ζητάει να υπάρξει δέσμευση, τόσο για το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των μετατάξεων, όσο και για τους φορείς προς τους οποίους θα μεταταχθεί το προσωπικό.
Ο Βουλευτής αναφέρει στην ερώτηση του μεταξύ άλλων: «Το ΙΧΘΥ.Κ.Α. αντιμετώπισε τα τελευταία χρόνια σοβαρά προβλήματα, γεγονός που οφειλόταν στην έλλειψη παραγωγικών και ερευνητικών δραστηριοτήτων, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί σε μαρασμό, απαξίωση και εν τέλει σε πρόβλημα βιωσιμότητας, παρότι διέθετε αξιόλογη τεχνογνωσία και δυνατότητες παροχής ποιοτικών υπηρεσιών στον τομέα της Ιχθυοκαλλιέργειας.
Σήμερα οι εργαζόμενοι του ΙΧΘΥ.Κ.Α. αγωνιούν δικαιολογημένα για την κατάσταση που έχουν περιέλθει και για το εργασιακό τους μέλλον, αφού βρίσκονται για μια ακόμη φορά, όπως και στο παρελθόν, αντιμέτωποι με την καθυστέρηση αποπληρωμής των δεδουλευμένων του τελευταίου έτους. Στο γεγονός αυτό έρχεται να προστεθεί η εργασιακή ανασφάλεια και η έλλειψη προοπτικής που δημιουργεί στο προσωπικό η απόφαση κατάργησης του φορέα στο πλαίσιο της συγχώνευσης η κατάργησης δημοσίων οργανισμών.
Σε κάθε περίπτωση, είναι αναγκαίο να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για μην χαθούν θέσεις εργασίας στον Νομό Αιτ/νίας, αλλά και για να βρεθεί λύση στο οικονομικό αδιέξοδο και την εργασιακή προοπτική των εργαζομένων του ΙΧΘΥ.Κ.Α.»
• Αναφορά για την κατάργηση του ΕΟΜΜΕΧ
Τέλος, ο Ανδρέας Μακρυπίδης κατέθεσε αναφορά προς τον Υπουργό Περιφερειακής Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας κ.Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, την ανακοίνωση του Πανελληνίου Συλλόγου Εργαζομένων στον ΕΟΜΜΕΧ, στη οποία εκφράζουν την αντίθεση τους για το σχέδιο διακοπής της λειτουργίας του ΕΟΜΜΕΧ.
Σύμφωνα με το Σωματείο ο ΕΟΜΜΕΧ αποτελεί σημαντικό φορέα στήριξης των Μικρών και Μεσαίων με εξειδικευμένους εργαζόμενους, πολύχρονη ιστορική διαδρομή και δραστηριότητες για την στήριξη των επιχειρήσεων, και πως με το κλείσιμο του ΕΟΜΜΕΧ θα πληγεί η οικονομία της χώρας και θα χαθεί δυσαναπλήρωτη εμπειρία και τεχνογνωσία δεκαετιών.
• Αναφορά για τις επιπτώσεις της απελευθέρωσης ΤΑΞΙ
Ο Βουλευτής Ανδρέας Μακρυπίδης κατέθεσε αναφορά προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων κ Γιάννη Ραγκούση, την ανακοίνωση του Σωματείου ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ Αγρινίου και το Ψήφισμα των Σωματείων ΤΑΞΙ Αγρινίου, Μεσολογγίου, Ναυπάκτου, Θέρμου, Αμφιλοχίας, Αιτωλικού-Οινιαδών, Βόνιτσας (αλλά και Ευπαλίου), στα οποία εκφράζουν την έντονη διαμαρτυρία τους για την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος ΤΑΞΙ.
Σύμφωνα με τους Οδηγούς ΤΑΞΙ η πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος τους αδικεί προκαλώντας δυσμενείς κοινωνικές, οικονομικές και επαγγελματικές συνέπειες. Τέλος, τα Σωματεία του Νομού ζητάνε να εφαρμοστεί η μελέτη που έγινε από την Ομοσπονδία ΤΑΞΙ και το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και αφορά την πληθυσμιακή αναλογία.
• Ερώτηση για την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων στους εργαζομένους του ΙΧΘΥΚΑ.
Επιπρόσθετα, ο Βουλευτής Ανδρέας Μακρυπίδης, με ερώτηση του προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ.Άννα Διαμαντοπούλου και τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και Υπουργό Οικονομικών κ. Ευάγγελο Βενιζέλο, ζητάει την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων μισθών στο προσωπικό του ΙΧΘΥ.Κ.Α.. Επίσης ο Βουλευτής ζητάει να υπάρξει δέσμευση, τόσο για το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των μετατάξεων, όσο και για τους φορείς προς τους οποίους θα μεταταχθεί το προσωπικό.
Ο Βουλευτής αναφέρει στην ερώτηση του μεταξύ άλλων: «Το ΙΧΘΥ.Κ.Α. αντιμετώπισε τα τελευταία χρόνια σοβαρά προβλήματα, γεγονός που οφειλόταν στην έλλειψη παραγωγικών και ερευνητικών δραστηριοτήτων, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί σε μαρασμό, απαξίωση και εν τέλει σε πρόβλημα βιωσιμότητας, παρότι διέθετε αξιόλογη τεχνογνωσία και δυνατότητες παροχής ποιοτικών υπηρεσιών στον τομέα της Ιχθυοκαλλιέργειας.
Σήμερα οι εργαζόμενοι του ΙΧΘΥ.Κ.Α. αγωνιούν δικαιολογημένα για την κατάσταση που έχουν περιέλθει και για το εργασιακό τους μέλλον, αφού βρίσκονται για μια ακόμη φορά, όπως και στο παρελθόν, αντιμέτωποι με την καθυστέρηση αποπληρωμής των δεδουλευμένων του τελευταίου έτους. Στο γεγονός αυτό έρχεται να προστεθεί η εργασιακή ανασφάλεια και η έλλειψη προοπτικής που δημιουργεί στο προσωπικό η απόφαση κατάργησης του φορέα στο πλαίσιο της συγχώνευσης η κατάργησης δημοσίων οργανισμών.
Σε κάθε περίπτωση, είναι αναγκαίο να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για μην χαθούν θέσεις εργασίας στον Νομό Αιτ/νίας, αλλά και για να βρεθεί λύση στο οικονομικό αδιέξοδο και την εργασιακή προοπτική των εργαζομένων του ΙΧΘΥ.Κ.Α.»
• Αναφορά για την κατάργηση του ΕΟΜΜΕΧ
Τέλος, ο Ανδρέας Μακρυπίδης κατέθεσε αναφορά προς τον Υπουργό Περιφερειακής Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας κ.Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, την ανακοίνωση του Πανελληνίου Συλλόγου Εργαζομένων στον ΕΟΜΜΕΧ, στη οποία εκφράζουν την αντίθεση τους για το σχέδιο διακοπής της λειτουργίας του ΕΟΜΜΕΧ.
Σύμφωνα με το Σωματείο ο ΕΟΜΜΕΧ αποτελεί σημαντικό φορέα στήριξης των Μικρών και Μεσαίων με εξειδικευμένους εργαζόμενους, πολύχρονη ιστορική διαδρομή και δραστηριότητες για την στήριξη των επιχειρήσεων, και πως με το κλείσιμο του ΕΟΜΜΕΧ θα πληγεί η οικονομία της χώρας και θα χαθεί δυσαναπλήρωτη εμπειρία και τεχνογνωσία δεκαετιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου