Οφείλω να ζητήσω συγγνώμη από τους συνδημότες καταναλωτές της ΔΕΥΑΜ, για τη σύγχυση που επικρατεί τις τελευταίες ημέρες και την ταλαιπωρία που υπέστησαν κατά την πληρωμή των τιμολογίων της επιχείρησης.
Εξαιτίας διοικητικής αστοχίας, οι λογαριασμοί οι οποίοι πλέον εκδίδονται ανά δίμηνο και όχι ανά τρίμηνο και ήταν να εκδοθούν από τα μέσα έως τα τέλη Μαΐου, κυκλοφόρησαν μʼ ένα μήνα καθυστέρηση (τέλη Ιουνίου). Το ίδιο χρονικό διάστημα εκδόθηκε και ο εκκαθαριστικός λογαριασμός, με αποτέλεσμα να μην υφίσταται η διαφορά των δυο μηνών ανάμεσα στους δυο λογαριασμούς και πολλοί να θεωρήσουν ότι εστάλησαν «φουσκωμένοι» λογαριασμοί με έμμεσες αυξήσεις τιμολογίων.
Διαβεβαιώνω ότι ουδεμία αύξηση υφίσταται στα τιμολόγια της ΔΕΥΑΜ κατά την τελευταία τριετία και ούτε «κατασκευάστηκε» κάποιος τρόπος έμμεσης αύξησης τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου