Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

MHNYΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΝΤΩΝΗ Κ. ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ .


MHNYΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΝΤΩΝΗ Κ. ΣΑΜΑΡΑ
ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Κύριε Πρόεδρε
της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής

Με την ευκαιρία των Ολυμπιακών Αγώνων στο Λονδίνο (2012), σας παρακαλώ να μεταφέρετε εκ μέρους μου στους Έλληνες αθλητές, προπονητές και συνοδούς της Εθνικής μας αποστολής τις πιο θερμές ευχές μου για καλή επιτυχία στους Αγώνες.
Είμαι βέβαιος ότι, όπως πάντα, θα τιμήσουν επάξια το Εθνικό μας σύμβολο και την πατρίδα στο στίβο της ειρηνικής άμιλλας, αγωνιζόμενοι με πάθος και πείσμα.
Η συμμετοχή και οι επιτυχίες των Ελλήνων αθλητών στους Ολυμπιακούς Αγώνες, θα δώσουν ελπίδα και χαρά στο τόπο και τον λαό μας, σε μια περίοδο που όλοι μας έχουμε τόσο ανάγκη.







Είμαστε ολόψυχα κοντά σας.
Λυπάμαι που λόγοι ανεξάρτητοι της θελήσεως μου, δεν μου επιτρέπουν να ταξιδέψω και να βρεθώ κοντά σας όπως επιθυμούσα.
Σας εύχομαι κάθε επιτυχία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου