Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ.



Αδιανόητο για την Αμφιλοχία και την ευρύτερη περιοχή να κλείσει το Τελωνείο Αμφιλοχίας σε ένα νομό με τόσα προβλήματα όπως η Αιτωλοακαρνανία.
Για όποιον δεν ξέρει, πιστεύει πως μια μικρή πόλη σαν την Αμφιλοχία τι χρειάζεται το Τελωνείο; Όμως τα φαινόμενα απατούν:
1. Το τελωνείο Αμφιλοχίας είναι το δεύτερο σε εισπράξεις, μετά την Καλαμάτα , στην Τελωνειακή Περιφέρεια Πάτρας.
2. Στην Αμφιλοχία και στα 4 χ/τρα απο το αναγνωρισμένο λιμάνι της εδρεύει η εξαγωγική και εισαγωγική εταιρεία KNAUF ΓΥΨΟΠΟΙΙΑ ΑΒΕΕ, η όποια εξυπηρετείται αποκλειστικά και μόνον από το λιμάνι για τις εξαγωγές της με πλοία και τις εισαγωγές της με φορτηγά. Υπόψη ότι το εργοστάσιο της άνω εταιρείας απασχολεί περισσότερους των 200 ατόμων προσωπικό και όλους κατοίκους της περιοχής.







3. Στα 2 χ/τρα απο την Αμφιλοχία υπάρχουν και λειτουργούν οι εγκαταστάσεις καύσιμων της SHELL -CORAL - MOTOR OIL και ΕΚΟ ΑΒΕΕ, υποκείμενες σε τελωνειακό έλεγχο με μόνιμη υπηρεσία Τελωνειακών υπάλληλων για την παράδοση και εκτελωνισμό καύσιμων, μέσω του Τελωνείου Αμφιλοχίας. Υπόψη δε ότι στις παραπάνω εγκαταστάσεις και μέσω του εδω τελωνείου εκφορτώνονται 3-4 δεξαμενόπλοια εβδομαδιαίως, οι δε δασμοί και φόροι πού εισπράττει καθημερινά το εδω Τελωνείο είναι ένας από τους λογούς που είναι το 2ο σε εισπράξεις τελωνείο στην Τελωνειακή Περιφέρεια Πάτρας.
4. Εξαγωγές νερών ΚΟΡΠΗ από το εργοστάσιο της ΝΕSΤLE, εισαγωγές πρώτων υλών για υλικά συσκευασίας όπως μπουκάλια - καπάκια κλπ.
5. Εξαγωγές τυριών για Αμερική και Αυστραλία, Εξαγωγές ελαίων για Αμερική.
6. Εισαγωγές ζωοτρόφων με πλοία και φορτηγά.
7. Εισαγωγές τσιμέντων με πλοία, εξαγωγές φρούτων για Ρωσία.
8. Έχουμε 50 και πλέον αφίξεις πλοίων στο λιμάνι μας για εισαγωγές - εξαγωγές.
Για όλους τους παραπάνω λογούς το Τελωνείο Αμφιλοχίας είναι και ένα από τα πρώτα Τελωνεία στην Αιτωλοακαρνανια που είναι πλήρως μηχανογραφημένο από το 2002 και το αμέσως επόμενο είναι του Αστακού το 2008, το όποιο απέχει από την Αμφιλοχία 200 χ/τρα και δεν έχει οδική πρόσβαση από την Αμφιλοχία παρά μόνον μέσω ορεινής περιοχής του Ξηρόμερου, πως θα συνεχίσουν λοιπόν να λειτουργούν οι παραπάνω επιχειρήσεις?? Πως θα γίνεται ο έλεγχος? Από ποιους τελωνειακούς? Υπόψη δε πως και το Τελωνείο Μεσολογγίου δεν είναι μηχανογραφημένο άρα αν ανασταλεί η λειτούργει του Τελωνείου Αμφιλοχίας από 1-02-2012 τι γίνεται?





Για όλα τα παραπάνω θα πρέπει να ανασταλεί η απόφαση για την διακοπή λειτουργιάς του παραπάνω Τελωνείου 1ον γιατί είναι πηγή ζωής όλης της περιοχής, 2ον είναι άδικο για την προβληματική Αιτ/νια να υποστεί και νέο μεγάλο οικονομικό πλήγμα και 3ον το ήδη μεγάλα οικονομικά προβλήματα λογω της κρίσης θα γίνουν μεγαλύτερα και 4ον δεν είναι τίποτα έτοιμο για να αντικαταστήσει την έως τώρα λειτουργία του Τελωνείου Αμφιλοχίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου