To α’ τετράμηνο του 2011, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 3.074 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Με 51.838,78 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή μας, στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα. Στα ποσά αυτά, δε συνυπολογίζουμε τα χρήματα, που γλιτώνουν, κάθε χρόνο οι καταναλωτές, από το χαράτσι της Χαλκιδικής, που υπολογίζονται, σε 3.000.000 ευρώ, ανά έτος.
Η ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών είναι:
Α/Α Κατηγορία Αριθμός Ποσοστό
1 Ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών 1.458 47,43
2 Υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος 296 9,63
Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών 210
ΔΕΗ 30
Φυσικό Αέριο 26
Λοιπές υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος 18
ΕΥΑΘ 12
3 Ελαττωματικά προϊόντα-Εγγυήσεις 262 8,52
4 Λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες 216 7,03
5 Φόρος Β' κατοικίας 170 5,53
6 Κακή παροχή υπηρεσιών από ελεύθερους επαγγελματίες 96 3,12
7 Λοιπές καταγγελίες 84 2,73
8 Ινστιτούτα - Γυμναστήρια 76 2,47
9 Τουριστικές υπηρεσίες 68 2,21
10 Ασφαλιστικές υπηρεσίες 48 1,56
12 Παραπλανητική διαφήμιση 44 1,43
13 Ενοίκια - Κοινόχρηστα 40 1,30
11 Δημόσιες υπηρεσίες - Υπηρεσίες ΟΤΑ 36 1,17
14 Ακατάλληλα τρόφιμα 34 1,11
15 Πωλήσεις από απόσταση 34 1,11
17 Αυξήσεις τιμών 24 0,78
16 Νοθεία καυσίμων 22 0,72
20 Προκαταβολές 22 0,72
19 Πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος 16 0,52
18 Σούπερμάρκετ 10 0,33
21 Εκπτώσεις 10 0,33
22 Φάρμακα 8 0,26
ΣΥΝΟΛΟ 3.074 100,00
Μεγάλη νίκη του ΚΕ.Π.ΚΑ. αποτελεί το χαράτσι της Χαλκιδικής. Οι πιέσεις μας έφεραν αποτέλεσμα. Από 1η Ιανουαρίου 2008, το χαράτσι καταργήθηκε. Εάν το ΚΕ.Π.ΚΑ. δεν αναλάμβανε δράση, 55.000 οικογένειες θα πλήρωναν, κάθε χρόνο, στο διηνεκές, το παράνομο και αντισυνταγματικό χαράτσι. Το ποσό που «γλιτώνουν» οι καταναλωτές υπολογίζεται, πάνω από 3.000.000 ευρώ το χρόνο. Συγχρόνως, όσα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ακολούθησαν τις οδηγίες μας και κατέθεσαν ατομικές προσφυγές, τις οποίες το ΚΕ.Π.ΚΑ. ετοίμαζε, ανέξοδα, για τα μέλη του, δικαιώνονται, στα διοικητικά δικαστήρια, και απαλλάσσονται και για τις χρεώσεις, που αντιστοιχούν, στα έτη 2000-2007. Επίσης, τον Ιανουάριο του 2011, το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε το χαράτσι, ως μη ανταποδοτικό τέλος και την απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Χαλκιδικής, με την οποία αυτό επιβλήθηκε, «ανίσχυρη».
Το α’ τετράμηνο του 2011 ήταν κυριολεκτικά «αφιερωμένο», στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Έτσι, τα παράπονα, οι καταγγελίες, τα αιτήματα, για συμβουλές και οι διαμαρτυρίες εκτοξεύτηκαν, στην πρώτη θέση του καταλόγου του ΚΕ.Π.ΚΑ. Το ΚΕ.Π.ΚΑ. συνδράμει τα μέλη του, στη διαδικασία ρύθμισης οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών. Στα πλαίσια αυτής της δραστηριότητας:
• Περισσότεροι, από 1458 καταναλωτές ζήτησαν πληροφόρηση και συμβουλές, από το ΚΕ.Π.ΚΑ., είτε τηλεφωνικά, είτε επισκεπτόμενοι τα γραφεία μας. Ακόμη περισσότεροι βρήκαν τις πληροφορίες αυτές, στην ιστοσελίδα μας ή στους λογαριασμούς μας, στο facebook και στο twitter. 152 καταναλωτές γράφτηκαν μέλη, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Όλοι αυτοί παρέλαβαν ενημερωτικό υλικό και αιτήσεις, για τις τράπεζες, ώστε να ξεκινήσουν τη διαδικασία.
• 139 καταναλωτές κατέθεσαν τα δικαιολογητικά τους.
• 129 καταναλωτές συναντήθηκαν, με τους ειδικούς του ΚΕ.Π.ΚΑ. και προετοιμάστηκαν οι προτάσεις, προς τις τράπεζες.
• 119 φάκελοι απεστάλησαν, προς τις τράπεζες. Πρέπει να επισημάνουμε ότι κάθε φάκελος αφορά ένα ή και περισσότερους καταναλωτές (οικογένεια), μία έως και 11 τράπεζες, ένα έως και πενήντα χρηματοδοτικά προϊόντα. Αυτό σημαίνει ότι οι 119 φάκελοι, που απεστάλησαν, στις τράπεζες, αντιστοιχούν, σε 667 σχέδια ρύθμισης οφειλών.
Στις υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος, περιλαμβάνονται 210 παράπονα – καταγγελίες, για παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, 30 παράπονα – καταγγελίες , για τη ΔΕΗ, 26 παράπονα – καταγγελίες, για το φυσικό αέριο, 18 παράπονα – καταγγελίες, για τις αστικές συγκοινωνίες, τις ταχυδρομικές υπηρεσίες και τις σιδηροδρομικές μεταφορές, 12 παράπονα – καταγγελίες, για την Ε.Υ.Α.Θ.
Μεγάλα προβλήματα αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές, με τα ελαττωματικά προϊόντα και τις εγγυήσεις. Με βάση τη νομοθεσία ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει, ανάμεσα στη διόρθωση, στην αντικατάσταση, στη μείωση τιμής και στην επιστροφή των χρημάτων του, από τον πωλητή, σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος. Δυστυχώς, οι πωλητές δεν επιτρέπουν, στον καταναλωτή να επιλέξει, αλλά του επιβάλλουν τη διόρθωση του προϊόντος. Επίσης, δεν εφαρμόζουν τη νομοθεσία, που προβλέπει ότι ελάττωμα, που παρουσιάστηκε, εντός 6 μηνών, από την αγορά, θεωρείται ότι προϋπήρχε.
Τα παράπονα και οι καταγγελίες των καταναλωτών, για τις τράπεζες, αφορούν παράνομες και καταχρηστικές χρεώσεις, που επιμένουν να επιβάλλουν, τα υπερβολικά υψηλά επιτόκια της καταναλωτικής πίστης, την άρνησή τους να μειώσουν τα επιτόκιά τους, σύμφωνα με τις μειώσεις των επιτοκίων Ε.Κ.Τ. και Euribor.
Τα παράπονα και οι καταγγελίες, για τους ελεύθερους επαγγελματίες, αφορούν αθέτηση υποχρεώσεων από ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, βαφείς, οδηγούς ΤΑΧΙ, καθαριστήρια κ.λπ. Οι καταναλωτές πρέπει να ζητούν αναλυτική προσφορά, πριν αναθέσουν οποιαδήποτε εργασία κατασκευής ή συντήρησης. Επίσης, πρέπει να ζητούν αποδείξεις, για όλα τα χρήματα, που καταβάλλουν (προκαταβολές, τμηματικές πληρωμές, εξόφληση).
Οι καταγγελίες, για τα ινστιτούτα και τα γυμναστήρια, παρουσιάζουν μείωση τα τελευταία χρόνια. Κάποια ινστιτούτα, όμως, επιμένουν να μην εφαρμόζουν τη νομοθεσία και δημιουργούν σοβαρά προβλήματα.
Οι τουριστικές υπηρεσίες, επίσης, μας απασχόλησαν. Τα παράπονα και οι καταγγελίες αφορούσαν, κυρίως, παραβίαση των δικαιωμάτων των καταναλωτών, από αεροπορικές εταιρίες.
Τα παράπονα, για τις ασφαλιστικές αφορούν, κυρίως, μακροχρόνιες καθυστερήσεις, στην εξαγορά ασφαλιστήριων συμβολαίων και παράνομη κατακράτηση παλαιότητας αυτοκινήτου, από αποζημιώσεις
Το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των Καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές. Πρέπει να επισημάνουμε ότι το ΚΕ.Π.ΚΑ. είναι, ίσως, η μόνη Ένωση Καταναλωτών, η οποία παρεμβαίνει, στους προμηθευτές και διασφαλίζει τα δικαιώματα των Καταναλωτών. Είναι πραγματικά αξιοσημείωτο το γεγονός ότι προμηθευτές παραβαίνουν τους κανόνες, στις συναλλαγές τους, με τους Καταναλωτές, υποχρεώνονται να εφαρμόσουν, στην πράξη, το δικαίωμα, για αποζημίωση των Καταναλωτών, μετά από την παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ.
Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 51.838,78 ευρώ. Αναλυτικά από:
Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 15.994,78 ευρώ
Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 8.650,00 ευρώ Ασφαλιστικές εταιρείες: 7.174,00 ευρώ
Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων: 4.876,00 ευρώ
Ακυρώσεις συμβάσεων από πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος: 4.496,00 ευρώ
Ενοίκια – Κοινόχρηστα: 4.000,00 ευρώ
Τουριστικές επιχειρήσεις: 3.768,00 ευρώ
Αντιλογισμούς χρεώσεων Τραπεζών: 1.900,00 ευρώ
Αποζημιώσεις για κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες: 860,00 ευρώ
Επιστροφές προκαταβολών: 120,00 ευρώ
Γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των καταγγελιών – παραπόνων θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερος. Όμως, η δύναμη του ΚΕ.Π.ΚΑ. πηγάζει, από τη συμμετοχή των μελών του και τις συνδρομές τους. Θα θέλαμε να μπορούμε να εξυπηρετούμε όλους τους καταναλωτές, στη χώρα μας, αλλά αυτό είναι αδύνατο με τις οικονομικές μας δυνατότητες. Για αυτό, ζητούμε, από όλους τους καταναλωτές, να γίνουν μέλη, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. να στηρίξουν την ύπαρξη και τη λειτουργία του ΚΕ.Π.ΚΑ., ώστε να μπορούν να απευθύνονται, σε αυτό και να δικαιώνονται, όχι μόνον, όταν έχουν κάποιο πρόβλημα. Η μεγαλύτερη προσφορά του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους καταναλωτές είναι η δράση του, για δημιουργία, συμπλήρωση ή διόρθωση νομοθεσίας ή αποφάσεων, που μας αφορούν. Επίσης, ζητούμε, από τους καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα, με τις αγορές ή τις συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. Άλλωστε, όταν οι Καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν «τα στραβά», στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τα αποτελέσματα είναι θεαματικά.
Ας γίνουμε όλοι μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ.
Ας δυναμώσουμε τη φωνή μας.
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30.
Η ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών είναι:
Α/Α Κατηγορία Αριθμός Ποσοστό
1 Ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών 1.458 47,43
2 Υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος 296 9,63
Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών 210
ΔΕΗ 30
Φυσικό Αέριο 26
Λοιπές υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος 18
ΕΥΑΘ 12
3 Ελαττωματικά προϊόντα-Εγγυήσεις 262 8,52
4 Λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες 216 7,03
5 Φόρος Β' κατοικίας 170 5,53
6 Κακή παροχή υπηρεσιών από ελεύθερους επαγγελματίες 96 3,12
7 Λοιπές καταγγελίες 84 2,73
8 Ινστιτούτα - Γυμναστήρια 76 2,47
9 Τουριστικές υπηρεσίες 68 2,21
10 Ασφαλιστικές υπηρεσίες 48 1,56
12 Παραπλανητική διαφήμιση 44 1,43
13 Ενοίκια - Κοινόχρηστα 40 1,30
11 Δημόσιες υπηρεσίες - Υπηρεσίες ΟΤΑ 36 1,17
14 Ακατάλληλα τρόφιμα 34 1,11
15 Πωλήσεις από απόσταση 34 1,11
17 Αυξήσεις τιμών 24 0,78
16 Νοθεία καυσίμων 22 0,72
20 Προκαταβολές 22 0,72
19 Πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος 16 0,52
18 Σούπερμάρκετ 10 0,33
21 Εκπτώσεις 10 0,33
22 Φάρμακα 8 0,26
ΣΥΝΟΛΟ 3.074 100,00
Μεγάλη νίκη του ΚΕ.Π.ΚΑ. αποτελεί το χαράτσι της Χαλκιδικής. Οι πιέσεις μας έφεραν αποτέλεσμα. Από 1η Ιανουαρίου 2008, το χαράτσι καταργήθηκε. Εάν το ΚΕ.Π.ΚΑ. δεν αναλάμβανε δράση, 55.000 οικογένειες θα πλήρωναν, κάθε χρόνο, στο διηνεκές, το παράνομο και αντισυνταγματικό χαράτσι. Το ποσό που «γλιτώνουν» οι καταναλωτές υπολογίζεται, πάνω από 3.000.000 ευρώ το χρόνο. Συγχρόνως, όσα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ακολούθησαν τις οδηγίες μας και κατέθεσαν ατομικές προσφυγές, τις οποίες το ΚΕ.Π.ΚΑ. ετοίμαζε, ανέξοδα, για τα μέλη του, δικαιώνονται, στα διοικητικά δικαστήρια, και απαλλάσσονται και για τις χρεώσεις, που αντιστοιχούν, στα έτη 2000-2007. Επίσης, τον Ιανουάριο του 2011, το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε το χαράτσι, ως μη ανταποδοτικό τέλος και την απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Χαλκιδικής, με την οποία αυτό επιβλήθηκε, «ανίσχυρη».
Το α’ τετράμηνο του 2011 ήταν κυριολεκτικά «αφιερωμένο», στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Έτσι, τα παράπονα, οι καταγγελίες, τα αιτήματα, για συμβουλές και οι διαμαρτυρίες εκτοξεύτηκαν, στην πρώτη θέση του καταλόγου του ΚΕ.Π.ΚΑ. Το ΚΕ.Π.ΚΑ. συνδράμει τα μέλη του, στη διαδικασία ρύθμισης οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών. Στα πλαίσια αυτής της δραστηριότητας:
• Περισσότεροι, από 1458 καταναλωτές ζήτησαν πληροφόρηση και συμβουλές, από το ΚΕ.Π.ΚΑ., είτε τηλεφωνικά, είτε επισκεπτόμενοι τα γραφεία μας. Ακόμη περισσότεροι βρήκαν τις πληροφορίες αυτές, στην ιστοσελίδα μας ή στους λογαριασμούς μας, στο facebook και στο twitter. 152 καταναλωτές γράφτηκαν μέλη, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Όλοι αυτοί παρέλαβαν ενημερωτικό υλικό και αιτήσεις, για τις τράπεζες, ώστε να ξεκινήσουν τη διαδικασία.
• 139 καταναλωτές κατέθεσαν τα δικαιολογητικά τους.
• 129 καταναλωτές συναντήθηκαν, με τους ειδικούς του ΚΕ.Π.ΚΑ. και προετοιμάστηκαν οι προτάσεις, προς τις τράπεζες.
• 119 φάκελοι απεστάλησαν, προς τις τράπεζες. Πρέπει να επισημάνουμε ότι κάθε φάκελος αφορά ένα ή και περισσότερους καταναλωτές (οικογένεια), μία έως και 11 τράπεζες, ένα έως και πενήντα χρηματοδοτικά προϊόντα. Αυτό σημαίνει ότι οι 119 φάκελοι, που απεστάλησαν, στις τράπεζες, αντιστοιχούν, σε 667 σχέδια ρύθμισης οφειλών.
Στις υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος, περιλαμβάνονται 210 παράπονα – καταγγελίες, για παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, 30 παράπονα – καταγγελίες , για τη ΔΕΗ, 26 παράπονα – καταγγελίες, για το φυσικό αέριο, 18 παράπονα – καταγγελίες, για τις αστικές συγκοινωνίες, τις ταχυδρομικές υπηρεσίες και τις σιδηροδρομικές μεταφορές, 12 παράπονα – καταγγελίες, για την Ε.Υ.Α.Θ.
Μεγάλα προβλήματα αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές, με τα ελαττωματικά προϊόντα και τις εγγυήσεις. Με βάση τη νομοθεσία ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει, ανάμεσα στη διόρθωση, στην αντικατάσταση, στη μείωση τιμής και στην επιστροφή των χρημάτων του, από τον πωλητή, σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος. Δυστυχώς, οι πωλητές δεν επιτρέπουν, στον καταναλωτή να επιλέξει, αλλά του επιβάλλουν τη διόρθωση του προϊόντος. Επίσης, δεν εφαρμόζουν τη νομοθεσία, που προβλέπει ότι ελάττωμα, που παρουσιάστηκε, εντός 6 μηνών, από την αγορά, θεωρείται ότι προϋπήρχε.
Τα παράπονα και οι καταγγελίες των καταναλωτών, για τις τράπεζες, αφορούν παράνομες και καταχρηστικές χρεώσεις, που επιμένουν να επιβάλλουν, τα υπερβολικά υψηλά επιτόκια της καταναλωτικής πίστης, την άρνησή τους να μειώσουν τα επιτόκιά τους, σύμφωνα με τις μειώσεις των επιτοκίων Ε.Κ.Τ. και Euribor.
Τα παράπονα και οι καταγγελίες, για τους ελεύθερους επαγγελματίες, αφορούν αθέτηση υποχρεώσεων από ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, βαφείς, οδηγούς ΤΑΧΙ, καθαριστήρια κ.λπ. Οι καταναλωτές πρέπει να ζητούν αναλυτική προσφορά, πριν αναθέσουν οποιαδήποτε εργασία κατασκευής ή συντήρησης. Επίσης, πρέπει να ζητούν αποδείξεις, για όλα τα χρήματα, που καταβάλλουν (προκαταβολές, τμηματικές πληρωμές, εξόφληση).
Οι καταγγελίες, για τα ινστιτούτα και τα γυμναστήρια, παρουσιάζουν μείωση τα τελευταία χρόνια. Κάποια ινστιτούτα, όμως, επιμένουν να μην εφαρμόζουν τη νομοθεσία και δημιουργούν σοβαρά προβλήματα.
Οι τουριστικές υπηρεσίες, επίσης, μας απασχόλησαν. Τα παράπονα και οι καταγγελίες αφορούσαν, κυρίως, παραβίαση των δικαιωμάτων των καταναλωτών, από αεροπορικές εταιρίες.
Τα παράπονα, για τις ασφαλιστικές αφορούν, κυρίως, μακροχρόνιες καθυστερήσεις, στην εξαγορά ασφαλιστήριων συμβολαίων και παράνομη κατακράτηση παλαιότητας αυτοκινήτου, από αποζημιώσεις
Το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των Καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές. Πρέπει να επισημάνουμε ότι το ΚΕ.Π.ΚΑ. είναι, ίσως, η μόνη Ένωση Καταναλωτών, η οποία παρεμβαίνει, στους προμηθευτές και διασφαλίζει τα δικαιώματα των Καταναλωτών. Είναι πραγματικά αξιοσημείωτο το γεγονός ότι προμηθευτές παραβαίνουν τους κανόνες, στις συναλλαγές τους, με τους Καταναλωτές, υποχρεώνονται να εφαρμόσουν, στην πράξη, το δικαίωμα, για αποζημίωση των Καταναλωτών, μετά από την παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ.
Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 51.838,78 ευρώ. Αναλυτικά από:
Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 15.994,78 ευρώ
Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 8.650,00 ευρώ Ασφαλιστικές εταιρείες: 7.174,00 ευρώ
Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων: 4.876,00 ευρώ
Ακυρώσεις συμβάσεων από πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος: 4.496,00 ευρώ
Ενοίκια – Κοινόχρηστα: 4.000,00 ευρώ
Τουριστικές επιχειρήσεις: 3.768,00 ευρώ
Αντιλογισμούς χρεώσεων Τραπεζών: 1.900,00 ευρώ
Αποζημιώσεις για κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες: 860,00 ευρώ
Επιστροφές προκαταβολών: 120,00 ευρώ
Γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των καταγγελιών – παραπόνων θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερος. Όμως, η δύναμη του ΚΕ.Π.ΚΑ. πηγάζει, από τη συμμετοχή των μελών του και τις συνδρομές τους. Θα θέλαμε να μπορούμε να εξυπηρετούμε όλους τους καταναλωτές, στη χώρα μας, αλλά αυτό είναι αδύνατο με τις οικονομικές μας δυνατότητες. Για αυτό, ζητούμε, από όλους τους καταναλωτές, να γίνουν μέλη, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. να στηρίξουν την ύπαρξη και τη λειτουργία του ΚΕ.Π.ΚΑ., ώστε να μπορούν να απευθύνονται, σε αυτό και να δικαιώνονται, όχι μόνον, όταν έχουν κάποιο πρόβλημα. Η μεγαλύτερη προσφορά του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους καταναλωτές είναι η δράση του, για δημιουργία, συμπλήρωση ή διόρθωση νομοθεσίας ή αποφάσεων, που μας αφορούν. Επίσης, ζητούμε, από τους καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα, με τις αγορές ή τις συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. Άλλωστε, όταν οι Καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν «τα στραβά», στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τα αποτελέσματα είναι θεαματικά.
Ας γίνουμε όλοι μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ.
Ας δυναμώσουμε τη φωνή μας.
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου