Την άμεση δημοπράτηση του έργου «Βελτίωση της οδού ΚΟΥΒΑΡΑΣ-ΦΥΤΕΙΕΣ-ΑΣΤΑΚΟΣ», που εντάχθηκε στο Ε.Σ.Π.Α., προϋπολογισμού 17.530.000€ ανακοίνωσαν χθες (Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010) σε ευρεία σύσκεψη στο δημαρχείο Φυτειών, ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας κ. Τάσος Αποστολόπουλος και ο Νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας Θύμιος Σώκος.
Σύμφωνα με την μελέτη του έργου θα γίνουν παρεμβάσεις στην οδό Κουβαράς-Φυτείες-Αστακός σε συνολικό μήκος 9.2 χιλιομέτρων.
Ο νέος δρόμος θα έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας (μία ανά κατεύθυνση) συνολικού πλάτους 10,5 μέτρων, ενώ θα κατασκευασθούν και τέσσερις (4) ισόπεδοι κόμβοι.
Ακόμη θα υπάρξει σήμανση ασφαλείας και φωτισμός.
«Δεν σας κρύβω ότι το οδικό δίκτυο της Αιτωλοακαρνανίας είναι το χειρότερο που υπάρχει στην χώρα.
Με τον Νομάρχη, καθίσαμε ατέλειωτες ώρες και πήραμε την απόφαση το μεγαλύτερο ποσό των χρημάτων από το ΕΣΠΑ για έργα οδοποιίας να το διαθέσουμε στην Αιτωλοακαρνανία.
Με συγκρούσεις, δεν ήταν απλό.
Έτσι πήραμε την απόφαση μέσα στα πενήντα (50) εκατομμύρια ευρώ να εντάξουμε αυτό το έργο το οποίο για την περιοχή είναι σημαντικότατο.
Αν σε αυτό προσθέσετε ότι σήμερα εντάξαμε στο ΕΣΠΑ, μετά από αξιολογήσεις που έγιναν από την διαχειριστική αρχή, το δρόμο πρόσβασης προς το ΧΥΤΑ Λεπενούς και εάν αθροίσετε και την είσοδο του Μεσολογγίου καταλαβαίνετε ότι το μεγαλύτερο κομμάτι των χρημάτων που υπήρχαν στο ΕΣΠΑ για οδικά έργα και όχι μόνο, δόθηκαν στην περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας.
Και δόθηκαν για δυο λόγους.
Διότι και η πολιτική βούληση υπήρχε εκ μέρους μου εκπροσωπώντας την κυβέρνηση και στο γεγονός ότι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Αιτωλοακαρνανίας είχε ωριμάσει μελέτες και έτσι μπορούσαμε να περπατήσουμε σε δρόμους πιο ασφαλείς που δεν θα μας δημιουργήσουν προβλήματα και οπισθογυρίσματα διότι στην Ελλάδα όπως σωστά λέει ο Νομάρχης η διαδικασία τρώει την ουσία», είπε στην ομιλία του ο κ. Τάσος Αποστολόπουλος.
«Με το έργο αυτό επανασχεδιάζεται ο οδικός χάρτης του Ξηρομέρου αλλά και του νομού γενικότερα.
Έχουμε έναν κάθετο δρόμο στον Δυτικό Άξονα με καλές προδιαγραφές που άρει την επικινδυνότητα και βεβαίως εξασφαλίζει ταχύτητα και ασφάλεια πρόσβασης εκεί που πρέπει να πάμε.
Γιατί πρέπει να ξεκινάμε από κάπου για να καταλήγουμε κάπου.
Στο ενδιάμεσο αυτής της διαδρομής το πιο προνομιούχο κομμάτι είναι οι Φυτείες.
Είναι κομβικό σημείο πλέον για την εξέλιξη και την ανάπτυξη, μέσω των οδικών αξόνων, οι Φυτείες.
Γιατί απ’ τις Φυτείες θα πάμε στον Αστακό, στο Πλατυγιάλι και στην Παραϊόνια οδό.
Παράλληλα αναδεικνύονται τα πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα για το καλό μας μέλλον, μέλλον με ανάπτυξη και παραγωγή, όχι μέλλον με χουζούρι και επιδοτήσεις.
Ο κ. Αποστολόπουλος δεν ήρθε σήμερα εδώ γενικώς και αορίστως και εγώ δεν ήρθα νωρίτερα.
Δεν ήρθα να εξαγγείλω παρότι μου είχε προταθεί από πολλές πλευρές. Ήρθαμε να πούμε ότι τώρα ξεκινάμε.
Σε εξήντα (60) μέρες από τώρα το έργο δημοπρατείται αφού πέρασε όλα τα φίλτρα των διαδικασιών για να είναι ένα έργο όπως πρέπει, την στιγμή που χρηματοδοτείται βεβαίως από την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά έχει και τις προδιαγραφές του σωστού οδικού άξονα.
Το έργο αυτό είναι επένδυση για την κοινωνία και για το μέλλον των παιδιών μας», τόνισε από την πλευρά του ο νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας Θύμιος Σώκος.
Ο Δήμαρχος Φυτειών κ. Πάνος Τζαχρήστας αφού αναφέρθηκε στην συνεργασία Δήμου-Νομαρχίας-Περιφέρειας που είχε ως αποτέλεσμα την δημοπράτηση του έργου επεσήμανε μεταξύ άλλων και τα εξής:
«Πρόκειται για μια ουσιαστική παρέμβαση στις υποδομές της περιοχής του αφού θα συνδέσει τον Δυτικό Άξονα (κόμβος Κουβαρά) με το Κεντρικό Ξηρόμερο συμβάλλοντας στην άρση της απομόνωσης ενώ διευρύνονται οι αναπτυξιακές προοπτικές και αναδεικνύονται τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής».
Στη σύσκεψη παραβρέθηκαν ακόμη οι αντινομάρχες Χρήστος Πετρόπουλος, Δημοσθένης Καπώνης και Γιάννης Λύτρας, υπηρεσιακά στελέχη της Νομαρχίας Αιτωλοακαρνανίας και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι καθώς και εκπρόσωποι φορέων του Δήμου Φυτειών.
Σύμφωνα με την μελέτη του έργου θα γίνουν παρεμβάσεις στην οδό Κουβαράς-Φυτείες-Αστακός σε συνολικό μήκος 9.2 χιλιομέτρων.
Ο νέος δρόμος θα έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας (μία ανά κατεύθυνση) συνολικού πλάτους 10,5 μέτρων, ενώ θα κατασκευασθούν και τέσσερις (4) ισόπεδοι κόμβοι.
Ακόμη θα υπάρξει σήμανση ασφαλείας και φωτισμός.
«Δεν σας κρύβω ότι το οδικό δίκτυο της Αιτωλοακαρνανίας είναι το χειρότερο που υπάρχει στην χώρα.
Με τον Νομάρχη, καθίσαμε ατέλειωτες ώρες και πήραμε την απόφαση το μεγαλύτερο ποσό των χρημάτων από το ΕΣΠΑ για έργα οδοποιίας να το διαθέσουμε στην Αιτωλοακαρνανία.
Με συγκρούσεις, δεν ήταν απλό.
Έτσι πήραμε την απόφαση μέσα στα πενήντα (50) εκατομμύρια ευρώ να εντάξουμε αυτό το έργο το οποίο για την περιοχή είναι σημαντικότατο.
Αν σε αυτό προσθέσετε ότι σήμερα εντάξαμε στο ΕΣΠΑ, μετά από αξιολογήσεις που έγιναν από την διαχειριστική αρχή, το δρόμο πρόσβασης προς το ΧΥΤΑ Λεπενούς και εάν αθροίσετε και την είσοδο του Μεσολογγίου καταλαβαίνετε ότι το μεγαλύτερο κομμάτι των χρημάτων που υπήρχαν στο ΕΣΠΑ για οδικά έργα και όχι μόνο, δόθηκαν στην περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας.
Και δόθηκαν για δυο λόγους.
Διότι και η πολιτική βούληση υπήρχε εκ μέρους μου εκπροσωπώντας την κυβέρνηση και στο γεγονός ότι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Αιτωλοακαρνανίας είχε ωριμάσει μελέτες και έτσι μπορούσαμε να περπατήσουμε σε δρόμους πιο ασφαλείς που δεν θα μας δημιουργήσουν προβλήματα και οπισθογυρίσματα διότι στην Ελλάδα όπως σωστά λέει ο Νομάρχης η διαδικασία τρώει την ουσία», είπε στην ομιλία του ο κ. Τάσος Αποστολόπουλος.
«Με το έργο αυτό επανασχεδιάζεται ο οδικός χάρτης του Ξηρομέρου αλλά και του νομού γενικότερα.
Έχουμε έναν κάθετο δρόμο στον Δυτικό Άξονα με καλές προδιαγραφές που άρει την επικινδυνότητα και βεβαίως εξασφαλίζει ταχύτητα και ασφάλεια πρόσβασης εκεί που πρέπει να πάμε.
Γιατί πρέπει να ξεκινάμε από κάπου για να καταλήγουμε κάπου.
Στο ενδιάμεσο αυτής της διαδρομής το πιο προνομιούχο κομμάτι είναι οι Φυτείες.
Είναι κομβικό σημείο πλέον για την εξέλιξη και την ανάπτυξη, μέσω των οδικών αξόνων, οι Φυτείες.
Γιατί απ’ τις Φυτείες θα πάμε στον Αστακό, στο Πλατυγιάλι και στην Παραϊόνια οδό.
Παράλληλα αναδεικνύονται τα πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα για το καλό μας μέλλον, μέλλον με ανάπτυξη και παραγωγή, όχι μέλλον με χουζούρι και επιδοτήσεις.
Ο κ. Αποστολόπουλος δεν ήρθε σήμερα εδώ γενικώς και αορίστως και εγώ δεν ήρθα νωρίτερα.
Δεν ήρθα να εξαγγείλω παρότι μου είχε προταθεί από πολλές πλευρές. Ήρθαμε να πούμε ότι τώρα ξεκινάμε.
Σε εξήντα (60) μέρες από τώρα το έργο δημοπρατείται αφού πέρασε όλα τα φίλτρα των διαδικασιών για να είναι ένα έργο όπως πρέπει, την στιγμή που χρηματοδοτείται βεβαίως από την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά έχει και τις προδιαγραφές του σωστού οδικού άξονα.
Το έργο αυτό είναι επένδυση για την κοινωνία και για το μέλλον των παιδιών μας», τόνισε από την πλευρά του ο νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας Θύμιος Σώκος.
Ο Δήμαρχος Φυτειών κ. Πάνος Τζαχρήστας αφού αναφέρθηκε στην συνεργασία Δήμου-Νομαρχίας-Περιφέρειας που είχε ως αποτέλεσμα την δημοπράτηση του έργου επεσήμανε μεταξύ άλλων και τα εξής:
«Πρόκειται για μια ουσιαστική παρέμβαση στις υποδομές της περιοχής του αφού θα συνδέσει τον Δυτικό Άξονα (κόμβος Κουβαρά) με το Κεντρικό Ξηρόμερο συμβάλλοντας στην άρση της απομόνωσης ενώ διευρύνονται οι αναπτυξιακές προοπτικές και αναδεικνύονται τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής».
Στη σύσκεψη παραβρέθηκαν ακόμη οι αντινομάρχες Χρήστος Πετρόπουλος, Δημοσθένης Καπώνης και Γιάννης Λύτρας, υπηρεσιακά στελέχη της Νομαρχίας Αιτωλοακαρνανίας και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι καθώς και εκπρόσωποι φορέων του Δήμου Φυτειών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου