Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Συνέντευξη στο ραδιοφωνικό Δημήτρη Σταμάτη.

Ο υποψήφιος με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Δημήτρης Σταμάτης, παραχώρησε σήμερα Δευτέρα 30 Απριλίου 2012, συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αγρινίου. Ολόκληρη την συνέντευξη μπορείτε να ακούσετε ΕΔΩ Απαντώντας σε ερωτήσεις του δημοσιογράφου Φώτη Μπερείκου, ο Δημήτρης Σταμάτης μεταξύ άλλων είπε: Περιμένατε διαφορετική την παρούσα προεκλογική περίοδο; Όχι πολύ. Η παρούσα προεκλογική περίοδος είναι σύντομη, ήρεμη, χωρίς άσχημα γεγονότα και ιδανική για να μπορέσει ο κάθε πολίτης να σκεφτεί, να κρίνει και να αποφασίσει για το τι θα κάνει την ημέρα των εκλογών. Ο Π. Καμμένος δεν επενδύει και πολύ στην ηρεμία αλλά επιλέγει να ανεβάζει τους τόνους. Ο Πάνος Καμμένος είναι θύμα γιατί δέχεται πολύ άσχημες επιθέσεις και χτυπήματα κάτω από τη μέση, τα οποία στοχεύουν σε προσωπικά του θέματα και όχι σε πολιτικά ή οικονομικά. Θα πρέπει να υπάρξει πολιτικός πολιτισμός γιατί πιστεύω πως τον έχουμε κατακτήσει. Ο Π. Καμμένος υποστηρίζει ότι εκείνοι που ψήφισαν το μνημόνιο τέλεσαν πράξεις εθνικής προδοσίας. Ενδεχομένως οι πράξεις να συνιστούν θέμα εθνικής προδοσίας, παρ' όλα αυτά το κίνημα εκφράζει μεγάλη μερίδα του Ελληνικού λαού που είναι οργισμένος, νιώθει αδικημένος και ζητά να αποδοθούν ευθύνες. Ο θυμός αυτός θα πρέπει να εκφραστεί με δημοκρατικά μέσα. Υπάρχει η εντύπωση πως ο θυμός αυτός για τα "μεγάλα" κόμματα δεν συνεχίζεται μέσα στην προεκλογική περίοδο. Οι πολίτες συρρέουν στα πολιτικά γραφεία και δίνουν το παρόν στις συγκεντρώσεις των υποψηφίων . Λογική εξέλιξη. Τα κόμματα έχουν καταφέρει σε έναν βαθμό να φανατίσουν τους πολίτες έτσι ώστε αυτοί να μην σκέφτονται την πραγματική ατζέντα αυτών των εκλογών, αλλά αντ' αυτού να δίνουν σημασία στις κομματικές ταμπέλες. Τα κόμματα δεν είναι οι ταμπέλες και οι ονομασίες αλλά οι άνθρωποι, οι πολιτικές, οι ιδέες και η συνέπεια. υπάρχει λοιπόν αποπροσανατολισμός των πολιτών. Οι άνθρωποι που σας στηρίζουν από τότε που ήσασταν στη ΝΔ, τι σας λένε τώρα; Οι άνθρωποι με αντιμετωπίζουν με ευγένεια αλλά και κάποιες φορές με παράπονο. Παρ' όλα αυτά αν καθίσεις και συζητήσεις μαζί τους, με καταλαβαίνουν και με σέβονται ως προς τις απόψεις μου. Εγώ θα επιδιώξω να συζητήσω και με εκπροσώπους των άλλων κομμάτων, μέσα στα πλαίσια του πολιτικού πολιτισμού, έτσι ώστε να έχει ξεκάθαρη άποψη ο κόσμος την ημέρα των εκλογών. Δεν είμαι απέναντι σε κάποιο κόμμα. Είμαι απέναντι στην δυστυχία των συνανθρώπων μου, τη φτώχεια και την απελπισία των νέων αλλά και απέναντι στις εξελίξεις που έρχονται. Αυτό είναι το πρώτο μου κριτήριο και μετά όλα τα άλλα. Δεν νιώθω ενοχές και τύψεις γιατί θεωρώ ότι η στάση μου είναι συνεπής κατά την πολιτική μου πορεία ως τώρα. Αυτά που έλεγα, αυτά και συνεχίζω να λέω και να υποστηρίζω και θα συνεχίσω σε αυτόν τον δρόμο. Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ δεν είναι συνεπείς στην ως τώρα πορεία τους απέναντι στον εαυτό τους και τους πολίτες. Δεν παριστάνω τον Δον Κιχώτη ούτε τον μοναχικό καβαλάρη, αλλά πιστεύω ότι η πολιτική μου διαδρομή μου επιτρέπει να έχω την άποψη μου και να επιμένω σε αυτήν. θέλω να παραμείνω συνεπής απέναντι στην αγάπη του κόσμου και παραμένω πάντοτε το άλλο άκρο της συναισθηματικής αυτής σχέσης. Ο Γ. Καρατζαφέρης που επισκέφθηκε χθες το Αγρίνιο, τοποθέτησε τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ δεξιότερα του ΛΑΟΣ και αριστερότερα της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. Πιστεύω ότι χάνουμε τον χρόνο μας με αυτές τις γεωμετρικές αριθμήσεις. Εγώ όσο καιρό ανήκα στην ΝΔ μίλαγα για την "Κεντροδεξιά" και δεχόμουν "παρατηρήσεις" από την ΝΔ επί Σαμαρά, επειδή δεν μίλαγα για καθαρή "δεξιά". Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ είναι ένα κίνημα πολιτών με κύριο χαρακτηριστικό την πάγια θέση μας απέναντι στο μνημόνιο. Προερχόμαστε από πολλούς και διαφορετικούς πολιτικούς χώρους αλλά έχουμε έναν κοινό στόχο χωρίς να τοποθετούμαστε κάπου συγκεκριμένα. Για την επόμενη ημέρα και τις συνεργασίες που μπορούν να προκύψουν τι έχετε να πείτε; Διακινούνται διάφορα σενάρια. Το μόνο σίγουρο είναι η δεδομένη συνεργασία ΠΑΣΟΚ και ΝΔ η οποία είναι επιβεβλημένη από το εξωτερικό προκειμένου να εφαρμοστεί το μνημόνιο όσο το δυνατόν καλύτερα και συνάμα τα νέα μέτρα που έρχονται τον Ιούνιο, αλλά και άλλα επιπρόσθετα μέτρα τα οποία θα επιβληθούν μια και ο λογαριασμός δεν φαίνεται να βγαίνει βάση της έκθεσης του ΔΝΤ. Για το τι θα είχε συμβεί εάν δεν υπήρχε μνημόνιο όσον αφορά τις αναφορές για καταστροφή της χώρας από την μη εφαρμογή του, τι έχετε να πείτε; Αυτό αποτελεί έναν πανικό ο οποίος ντύνει τους πρόθυμους του μνημονίου. Τσάκισαν το ηθικό των Ελλήνων με εξαγγελίες για χάος, άδεια ράφια κτλ. εάν δεν ψηφίζαμε το μνημόνιο. Αυτό που θα γινόταν θα ήταν να παίρναμε τα όσα αναγκαία μέτρα προκειμένου να αποπληρώσουμε τα χρέη μας με βάση το νόμιμο επιτόκιο της ΕΕ του 1% και όχι βάση των τοκογλυφικών επιτοκίων που έχει επιβάλει το ΔΝΤ και η Τρόικα. Εμείς έχουμε υπογράψει με την Τρόικα και όχι με την ΕΕ οπότε δεν γίνεται να μας πετάξουν εύκολα έξω από το Ευρώ. Κάποιοι δεν αντιστάθηκαν στις επιταγές της Τρόικας. Εμείς μπορούμε και αντιστεκόμαστε γιατί δεν πήραμε ποτέ μαύρα χρήματα από καμία SIEMENS, έτσι ώστε να δώσουμε δικαίωμα να μας εκβιάζουν τώρα. Μεχρι και η Βουλη βιάστηκε να κλείσει το θέμα της SIEMENS με συμβιβασμό 170εκ Ευρώ, τη στιγμή που η ζημιά του Ελληνικού δημοσίου ήταν πάνω από 2δις Ευρώ, προκειμένου να ξεχαστεί το θέμα. Από την στιγμή που θα βγουν τα ονόματα στη δημοσιότητα, θα δοθούν και οι απαντήσεις. Εγώ ως πολιτικός άνδρας αλλά και ως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ είμαι διατεθειμένος να φτάσω αυτό το θέμα στο τέλος και να αποκαλυφθούν τα ονόματα. Ο στόχος όπως καταλαβαίνετε είναι ένας και είναι ο ορυκτός πλούτος της Ελλάδας. Στην Κύπρο μετά την μη αποδοχή του σχεδίου ΑΝΑΝ, δεν άνοιξε ούτε μύτη παρά τις αντίθετες εξαγγελίες. Έτσι όχι μόνο δεν έπαθε τίποτα η Κύπρος αλλά κατάφερε να ορίσει την δική της ΑΟΖ και έχει ξεκινήσει ήδη να αντλεί και πλέον να ευημερεί. Όσον αφορά την Αιτωλοακαρνανίας/νια, τι επιδιώκετε να κάνετε ως βουλευτής; Η Αιτωλοακαρνανίας/νια έχει ανάγκη από μια ιδιαίτερη ανάπτυξη, μεγαλύτερη από την ανάγκη που έχουν άλλα μέρη της χώρας, έτσι ώστε να κινηθεί η οικονομία. Εγώ ζητώ να κριθώ όχι μόνο από αυτά που δεν έχω καταφέρει αλλά και από αυτά που έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια που εκπροσωπώ τους συμπολίτες μου και από το έργο το οποίο έχω τελέσει και θεωρώ ως τίτλο τιμής για εμένα. Το κλειδί είναι να καταφέρουμε να αντλήσουμε πόρους από το ΕΣΠΑ του οποίου η απορρόφηση κινείται σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Πρέπει να κοιτάξουμε την πρωτόγεννη παραγωγή, την αγροτική οικονομία, έχουμε πράγματα να δώσουμε στον κόσμο της Αιτωλοακαρνανίας/νιας τα οποία τα δικαιούται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου