Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΓΡΟΤΩΝ "1540".

Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ανακοινώνει ότι από την Τρίτη, 24 Απριλίου 2012, προστέθηκε στις ήδη παρεχόμενες αυτοματοποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης αγροτών, η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πολιτών και κυρίως των αγροτών με εκπροσώπους του Υπουργείου. Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθμό «1540», ο οποίος αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη πλατφόρμα παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών και προσφέρει: 1. Υπηρεσίες αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, on line διασύνδεσης με τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του (ΟΠΕΚΕΠΕ και ΕΛΓΑ), χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου, επί 24 ώρες καθημερινά. 2. Υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης από εκπρόσωπο του Υπουργείου (Δευτέρα – Παρασκευή από 08.00 έως 20.00 και Σάββατο από 09.00 έως 13.00). Οι μέχρι σήμερα σημαντικότερες διαθέσιμες υπηρεσίες στο «1540» είναι: 1. Ενημέρωση για τις πρόσφατες πληρωμές ενιαίας ενίσχυσης ΟΠΕΚΕΠΕ 2. Καταγγελίες για προέλευση κρέατος 3. Ενημέρωση για τις παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες μέσω του internet site του Υπουργείου (www.minagric.gr) 4. Συνομιλία με εκπρόσωπο του Υπουργείου για κάθε θέμα που απασχολεί τον αγροτικό κόσμο (Υποβολή καταγγελιών, αναζήτηση πληροφοριών, καθοδήγηση για επενδύσεις κ.α.) Σύντομα θα προστεθούν νέες Υπηρεσίες που αφορούν στην εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων με τον ΕΛΓΑ και τον ΟΠΕΚΕΠΕ, τόσο με αυτοματοποιημένες υπηρεσίες, άμεσης απάντησης, χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλου, όσο και με τηλεφωνική εξυπηρέτηση από ειδικευμένους εκπροσώπους του Υπουργείου. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην απλότητα της χρήσης της υπηρεσίας, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα από όλους τους ενδιαφερομένους. «Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων συνεχίζει να πρωτοπορεί στην παροχή ψηφιακών υπηρεσιών εξυπηρέτησης πολιτών. Με νέες υπηρεσίες να προστίθενται συνεχώς η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης «1540» αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο στο πλευρό του πολίτη για την έγκαιρη, έγκυρη, αποτελεσματική και εύκολη εξυπηρέτηση του. Στο ΥπΑΑΤ μετασχηματίζουμε τις δυνατότητες ψηφιακής διακυβέρνησης και ψηφιακής εξυπηρέτησης πολιτών, σε πράξεις» δήλωσε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστας Σκανδαλίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου