Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΥΨΙΦΩΝΟΥ, ΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΗΣ ΣΥΝΤΟΠΙΤΙΣΣΑΣ ΜΑΣ κας ΜΑΙΡΗΣ ΚΟΣΜΑ.

Αξιότιμε κε Δήμαρχε, Αξιότιμε κε Πρόεδρε το Κέντρου Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος του Δήμου Θέρμου. Κατόπιν της από 10.5.2013 με αριθ. πρωτ. 12 τιμητικής και ευγενικής εγγράφου προσκλήσεώς σας, προκειμένου να παρουσιάσω και να ερμηνεύσω ως υψίφωνος καλλιτέχνης ρεσιτάλ κλασσικού ρεπερτορίου στις 21.08.2013 στον αρχαιολογικό χώρο του Μουσείου Θέρμου, στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων οι οποίες λαμβάνουν χώρα κάθε χρόνο προς τιμήν του προστάτη μας Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, με την από 15.05.2013 έγγραφη απάντησή μου αποδέχτηκα την πρόταση με ιδιαίτερα χαρά και συγκίνηση, διότι ήταν και δική μου επιθυμία να συμβάλλω με τον καλλίτερο τρόπο στην επιτυχή ολοκλήρωση των ως άνω εκδηλώσεων προς τιμήν του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού πρωτίστως αλλά και διότι το Θέρμο, στο οποίο γεννήθηκα και μεγάλωσα διαθέτει πνευματικότητα, κουλτούρα και πολιτισμό. Σας συνεχάρην δε για την έμπνευση που είχε ο Πρόεδρος του Κ.Π.Α.Π. κος Κωνσταντίνος Μπαλάτσος σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου Πολιτισμού να εκτελεστεί το ρεσιτάλ μου στον μιδιαίτατα σημαντικό χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Θέρμου και να συμπεριληφθεί στους αρχαιολογικούς χώρους οι οποίοι λειτούργησαν και έλαμψαν με απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού ανά το πανελλήνιο στις 21.08.2013 υπό το φως της πανσελήνου. Στις 21.8.2013, με τη βοήθεια του προστάτη μας Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, της Παναγίας μας και της Αγίας Τριάδος, κατάφερα να ξεπεράσω τον εαυτό μου και, παρά την κόπωση και τις δυσκολίες μου, οι οποίες απορρέουν από όλες τις υποχρεώσεις μου, να προσφέρω στο εκλεκτό κοινό μου μια υπέροχη ποιοτική βραδιά η οποία θα μείνει αλησμόνητη στη μνήμη όλων μας, έτσι ακριβώς όπως με ενέπνευσαν, με την αθρόα συμμετοχή τους και την εκτίμησή τους στο πρόσωπό μου , με την πίστη τους και την αγάπη τους σε εμένα. Όλοι οι εκλεκτοί συμπολίτες μου, οι οποίοι απέδειξαν όχι μόνο την ευαισθησία και την ανθρωπιά τους, αλλά τον πολιτισμό τους, τη λεβεντιά τους και την ικανότητα να νιώθουν και να διακρίνουν την ποιότητα, και τη μαγεία του κλασσικού και παραδοσιακού ρεπερτορίου. Δηλώνω σε όλους σας ότι: Όσοι προσήλθατε να με ακούσετε, «εσείς τραγουδήσατε», εγώ απλώς απέδωσα φωνητικά μέσα από την ψυχή μου τη δική σας ψυχή και το δικό σας πνεύμα όπως εσείς θελήσατε να πράξω. Εγώ απλώς εξέφρασα μελωδικά την αγάπη που μου δώσατε! Για ό,τι έξησα και μοιράστηκα μαζί σας στις 21.8.2013 σας εκφράζω ένα ατελείωτο, παντοτινό ευχαριστώ … Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός να σας χαρίζει υγεία και να σας προστατεύει πάντα. Ευχαριστώ το Δήμαρχο Θέρμο κ. Θεόδωρο Πορφύρη υπό την επίβλεψη του οποίου λειτούργησαν όλες οι υπηρεσίες του Δήμου Θέρμου κατά τρόπον άψογον και επί των ημερών της δημαρχίας του, πραγματοποιήθηκε πολιτιστική εκδήλωση για πρώτη φορά στον αρχαιολογικό χώρο του Μουσείου Θέρμου. Τον ευχαριστώ για την τιμητική του παρουσία στη συναυλία μου παρά τις υποχρεώσεις του, στις προηγούμενες εκδηλώσεις των χορωδιών παραδοσιακής και βυζαντινής μουσικής. Εύχομαι δε να έχει πάντα υγεία και την προστασία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού. Ευχαριστώ το Πρόεδρο του Κ.Π.Α.Π. Δημ. Θέρμου κ. Κων/νο Μπαλατσό και τον συγχαίρω για το εξαίρετον ήθος, που επέδειξε και για την άψογη διοργάνωση όλων των εκδηλώσεων και δη της δικής μου συναυλίας με τέτοια επιμέλεια και ζέση, από τη σύλληψη της ιδέας να πραγματοποιηθεί η εκδήλωσή στον αρχαιολογικό χώρο του Μουσείου Θέρμου, μέχρι και τη επιτυχή ολοκλήρωσή της, ξεπερνώντας όλα τα εμπόδια, διότι ήταν αρκετά δύσκολο να διοργανωθεί μια τέτοια εκδήλωση για πρώτη φορά στο Δήμο μας, η οποία απαιτούσε ακριβόχρονο συντονισμό και άριστη συνεργασία πολλών υπηρεσιών μαζί. Εύχομαι να είναι πάντα υγιής με την οικογένειά του και η χάρις του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού να τον ενδυναμώνει πάντα και όλες του οι προσπάθειες να στέφονται με επιτυχία !! Ευχαριστώ τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Θέρμου που ελάμβανον, οσάκις εχρειάζετο, σύντομα και με ορθότητα αποφάσεις για την πραγματοποίηση της εκδηλώσεώς μας. Ευχαριστώ τους κ.κ. Αντιδημάρχους Αγρινίου και Μεσολογγίου που τίμησαν με την παρουσία τους εμένα και το Αρχαίο Θέρμο, παρά τις ανειλημμένες υποχρεώσεις τους. Ευχαριστώ τον εξέχοντα δικηγόρο και πολιτευτή κ. Σπύρο Κωνσταντάρα, οποίος με τίμησε με την παρουσία του και της συζύγου του, καθ’όλην την διάρκεια της συναυλίας μου. Εύχομαι να είναι υγιής πάντα και να έχει την προστασία και τη χάρη του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού. Ευχαριστώ την υπηρεσία της Εφορίας Αρχαιοτήτων Μεσολογγίου και όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού, για όλα τα μέτρα που έλαβαν προκειμένου να πραγματοποιηθεί η συναυλία μου. Ευχαριστώ τον Διοικητή του Α.Τ. Θέρμου και όλο το προσωπικό των υπηρετούντων αστυνομικών υπαλλήλων καθώς και το προσωπικό όλων των τοπικών αρχών, για τις επιτυχείς προσπάθειές τους προς αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού ζητήματος και για την διαρκή επίβλεψή τους εντός και εκτός του αρχαιολογικού χώρου για την επικράτηση της τάξεως και της ασφάλειας όλων μας. Ευχαριστώ τον κ. Χρήστο Δημάκη για το ασίγαστο ενδιαφέρον του από την αρχή της εκδηλώσεως μέχρι το τέλος της για την μεταφορά και λειτουργία των μουσικών οργάνων καθώς και για την εγκατάσταση όλων των μικροφώνων, ηχείων, μόνιτορ κλπ. Με τον καλύτερο τρόπο. Ευχαριστώ τους φωτογράφους: α) κ. Γεώργιο Στεργίου, ο οποίος βιντεοσκόπησε το ρεσιτάλ μου και κατέγραψε όλη τη μαγεία της μαγικής εκείνης νύχτας κατά τρόπον εκπληκτικό, και β) τον κ. Γιάννη Γεωργίου για τις φωτογραφίες που μου επρόσφερε. Ευχαριστώ τους μουσικούς που με συνόδεψαν εξαιρετικά, στο πιάνο τον ταλαντούχο πιανίστα κ. Σπύρο Μπάνο, στο κλαρίνο, το βιολί, κανονάκι και λαούτο και μάλιστα στα παραδοσιακά τραγούδια δεν είχαν προηγηθεί πρόβες. Ευχαριστώ την ευφυέστατη, γλυκύτατη και χαρισματική κα Αθηνά Χατζή διδάκτορα αρχαιολογίας, ιστορικό τέχνης και συγγραφέως, τέκνον των εκλεκτών και αγαπητών συμπολιτών μας και φίλων κ. Γρηγόρη και Μαρίας Χατζή, η οποία παρουσίασε το καλλιτεχνικό μου πρόγραμμα με μοναδικό τρόπο, ιδιαίτερη ευαισθησία και πολιτισμό, την ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου και της εύχομαι μοναδικά επιτυχής να είναι η ζωή της ολόκληρη και να λάμπει πάντα από υγεία και ευτυχία. Ευχαριστώ και συγχαίρω την κα Αγλαϊα Σύρου, εκπαιδευτικό η οποία προσφέρει ιδιαίτερα εποικοδομητικό έργο στην παιδεία και τον πολιτισμό της περιοχής μας και η οποία μου υπέδειξε τους εξαιρετικούς μουσικούς των παραδοσιακών τραγουδιών , αφούς Καλλιακμάνη, κ. Καμζέλα και κ. Τσουραπούλη (η απόδοση του Ιάκωβου Καλλιακμάνη στο κλαρίνο θα μείνει αξέχαστη). Ευχαριστώ όλο τον τοπικό τύπο, τα τηλεοπτικά συνεργεία και ιδιαίτερα τον τηλεοπτικό σταθμό Αγρινίου «ΑΧΕΛΩΟΣ TV» διότι όχι μόνο με τίμησαν με την παρουσία τους, παρότι τη συγκεκριμένη βραδιά πολλές σημαντικές εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν σε όλο το Νομό Αιτωλοακαρνανίας, αλλά βιντεοσκόπησε όλη τη συναυλία μου από την αρχή μέχρι το τέλος, επιπλέον δε παρουσίασαν στα δελτία ειδήσεών τους το ρεσιτάλ μου σκιαγραφώντας με με ιδιαίτατα ευμενείς χαρακτηρισμούς, επιπλέον δε ο «ΑΧΕΛΩΟΣ TV» μου πήρε συνέντευξη μόλις τελείωσε η τελετή λιτανείας της εικόνας του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού στις 24 Αυγούστου 2013 την οποία εδημοσιοποίησαν στην ίδια ημερομηνία, διαδίδοντας έτσι την μοναδική επιτυχία της συναυλίας μου. Ευχαριστώ την παιδική μου φίλη κα Φρόσω Λόη-Διαλέττη καθώς και τον σύζυγό της κ. Δημήτρη Διαλέττη για την αγάπη και την πίστη τους σε εμένα, για την ηθική συμπαράστασή τους καθ’όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας μου. Ευχαριστώ επίσης την κα Μανθούλα Σακαρέλου-Ντιροκάλτση καθηγήτρια, με την οποία γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε μαζί, για όλη την αγάπη και συμπαράστασή της στο πρόσωπό μου. Ευχαριστώ τους διαπρεπείς δικηγόρους Κώστα Τασσόπουλο (τ. Νομάρχης) και Κώστα Λιανό και τις οικογένειές τους που με τίμησαν με την παρουσία τους. Ευχαριστώ τον διακεκριμένο ιατρό και ψάλτη κ. Δημήτριο Μώκο και τη σύζυγό του Φούλα, οικογενειακούς φίλους των γονιών μου, που με τίμησαν και δεν παύουν να εκδηλώνουν την αγάπη τους ανελλιπώς. Ευχαριστώ όλους τους συμμαθητές μου που με τίμησαν με την παρουσία τους και με στήριξαν με την αγάπη τους, τους παιδικούς μου φίλους, τους φίλους των γονιών μου και του αδελφού μου, τους συγγενείς μου και όλους όσους προσήλθαν να με τιμήσουν, να ζωντανέψουν και να ομορφύνουν τον αρχαιολογικό χώρο του Μουσείου Θέρμου και όσους δεν μπόρεσαν να έρθουν, λόγω ανυπέρβλητων κωλυμάτων, όμως ήσαν νοερώς κοντά μας, ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τον άρχοντα του Θέρμου κ. Τάκη Παπαδόπουλο για την εκτίμησή του στο πρόσωπό μου ο οποίος ευρίσκετο συνεχώς σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μου, καθώς και με τον Πρόεδρο κ. Κων/νο Μπαλατσό. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου μα έχετε όλοι υγεία, μακροημέρευση και ευτυχία με τη χάρη του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού και να ακολουθήσουν και άλλες μεγαλειώδεις εκδηλώσεις από τούδε και στο εξής στον αρχαιολογικό χώρο του Μουσείου Θέρμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου